PHOTOGRAPHY | Fotoboek van Saal Digital

maandag, mei 16, 2016


Voor New Fotografie reviewde ik dit fotoboek van Saal Digital. Het artikel wilde ik graag even op mijn persoonlijke blog delen, dus lees snel verder voor de link naar het artikel!


Op Facebook kwam ik een oproep tegen waar naar fotografen werd gezocht die een fotoboek wilde reviewen. Ik voelde me geroepen, want ik heb nog geen vaste leverancier voor albums en een vrijwel gratis (ik had een tegoed van een X bedrag en ging er €0,90 overheen) fotoalbum is altijd mooi meegenomen om te laten zien aan vrienden, familie, klanten en voor als ik ga solliciteren naar een nieuwe stageplek. Ik vulde een formulier in en ik werd uitgekozen!

Ik stuur je graag door naar het artikel op www.newfotografie.nl of klik op de foto om er rechtstreeks heen te gaan!


See you next time!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.