NEW IN & REVIEW| MAC Diva Matte

vrijdag, april 01, 2016


Daar ben ik weer! Deze keer met iets heel leuks, ik heb namelijk mijn aller eerste MAC lipstick gekocht! Jaaaaa, ik ben er super blij mee! Lees snel verder voor de review :)


Met kerst kreeg ik van mijn stage een super tof pakketje van Douglas, inclusief een cadeaukaart. Ik wilde heel graag een MAC lipstick kopen voor de cadeaukaart, maar het kwam er steeds niet van. Toen ineens was het Pasen en Nikki, een heeeeele goede vriendin, is volgende week jarig. Ik had dus een verjaardagscadeau nodig en voor Nikki geef ik vaak net ff wat meer uit en wilde voor haar ook een nieuwe MAC lipstick kopen, omdat ze er een paar in de Oude Haven heeft laten vallen, de kneus... Tja, dat heb je als je op een boot woont, je rugtas open laat en je make-up tasje in het water valt, haha! Toen dacht ik ineens: 'Hey, ik heb ook nog een cadeaukaart, laat ik die maar eens voor mezelf gaan gebruiken, dus bestelde ik niet 1, maar 2 MAC lipsticks! Voor Nikki koos ik er een uit (ik ga niet zeggen welke, straks leest ze het en is de lol ervan af. Ze weet overigens wel dat ze er een krijgt, haha!) en voor mezelf ook. Voor mij werd het Diva, een matte, donkerrode kleur met een paarse ondertoon. Prachtig vond ik hem bij bijvoorbeeld Vera van Vera Camilla. Vera en ik hebben beide een hele lichte huid, dus dacht ik: dat wordt hem!




Je merkt het meteen, dit is niet te vergelijken met Essence of Catrice. Prachtig! De verpakking ziet er chique en professioneel uit, de textuur is heel zacht, de geur is zelfs heerlijk, haha! Uiteraard zit het met de pigmentatie ook wel snor, kijk maar naar de volgende foto's!




Ik ben verliefd! De kleur is super intens en hij voelt helemaal niet stroef, ook al is het een matte kleur. Zeker een geslaagde aankoop, op naar de volgende, haha! Nogmaals bedankt Marco, Monique en Evert voor het indirecte cadeau, toppers! :)

Bedankt voor het lezen!

You Might Also Like

6 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.