PERSONAL | Wie, wat en waar?

zondag, maart 06, 2016


Zo, hallo allemaal! Hoe is het? Met mij gaat het goed, al ben ik enorm druk met van alles en nog wat! Vandaag speciaal voor jullie even een update post!


Op het moment dat ik dit aan het typen ben, luister ik naar van die leuke Nederlandse muziek om me alvast voor te bereiden voor vrijdag 13 mei, want dan ga ik met een paar ooms, tantes, neven en nichten naar, jawel, De Toppers! Voor zover ik weet, ga ik geen bekenden tegenkomen, alleen mijn rij instructeur. We zaten in de auto en ik vertelde het en toen bleek hij ook te gaan. Vrijwel gelijk zetten we de radio van 538 af naar 100% NL om alvast in de stemming te komen! Ook showden we elkaar onze foute, gouden kleding en gaf hij als fanatieke Toppers-ganger wat tips over het halen van bier, de beste plekken om te staan en meer.

Ik heb nu 9 rijlessen gehad en we zijn nu door alle bijzondere verrichtingen heen. De volgende les gaan we spiegelen en gewoon rondjes rijden. Als we dan ergens rijden, geeft hij bijvoorbeeld een opdracht, zoals: 'Hey, nou we gaan even parkeren bij de Jumbo. Maar ik ben moe, dus wel enigszins dicht bij de ingang als dat kan en mag. Succes.' Afgelopen maand heb ik ook een theoriedag gedaan die werd georganiseerd door m'n rijschool, dus daar ben ik ook mee bezig en hoop binnen nu en 2 of 3 maanden m'n theorie te halen.

Een ander leuk nieuwtje is dat mijn nicht Josephine meedoet aan het nieuwe seizoen van Masterchef! Vanaf maandag 14 maart wordt het uitgezonden op SBS 6 van half 7 tot half 8, dus ga allemaal kijken en be a part of #TeamPien! Wij noemen haar namelijk altijd Pien en Team Pien klinkt dan zo leuk, haha! Wil je alvast zien wat Pien kan? Neem dan een kijkje op haar foodblog: www.josephinekookt.nl!

Ook over mezelf is er een leuk nieuwtje, want ik heb namelijk een nieuwe baan! Ik heb vorige maand Angel's Gym verlaten om aan de slag te kunnen als dansdocente en fotograaf bij Dance Company Flashdance! Als je me al langer volgt, denk je vast 'Huh, jij en Angel's Gym verlaten? Hoe dan?' Nouja, heel simpel: Ik wilde weer les gaan geven en ik heb simpelweg inkomsten nodig, net zoals elke andere 19-jarige. Met alleen zorgtoeslag, stufie en af en toe wat inkomsten van mijn bedrijf redt ik het niet. Uiteindelijk wil ik ook gewoon op mezelf of met iemand samen gaan wonen en daar heb je toch geld voor nodig. Nu heb ik echt zoveel geluk dat ik dus van beide hobby's mijn werk heb kunnen maken en ik heb ook super veel zin om te beginnen!

Het is de bedoeling dat ik een nieuwe les ga starten, namelijk een gevorderde hiphopgroep van kids van 8-10 jaar ongeveer en dat ik na de zomervakantie ook wat lessen over ga nemen van de eigenaresse. Ook ga ik aan de slag als fotografe bij kinderfeestjes. Er is namelijk een mogelijkheid voor een fotoshootkinderfeestje en ik ben natuurlijk fotograaf, dus kwam die functie er ook bij! Als het goed is ga ik op 10 april een workshop geven op het evenement SUNdance en moet ik hard aan de slag om met de nieuwe groep een eindshow te maken! Lekker een nieuwe uitdaging dus! Yeshh!

Verder tikt de klok door en loopt mijn stage alweer tegen het einde, helaas! Ik moet nog maar 6 weken stagelopen en dat is zo ontzettend kort! De weken zijn echt voorbij gevlogen lijkt het... Artifoto is echt een super tof bedrijf! Vakkundige mensen die ook nog eens hartstikke leuk, gezellig en lief zijn! We hebben altijd de grootste lol over van alles wat er op een normale werkdag gebeurt. Rare klanten, het feit dat ik altijd op mijn tenen moet staan om bij de pasfotocomputer te kunnen, omdat ik lach elke keer dat iemand tegen de glazen deur loopt, etc. Ik ga het echt heel erg missen, maar het is ook wel weer fijn om naar school te gaan!

Bedankt voor het lezen!

You Might Also Like

2 reacties

  1. wat een leuke baantjes! waar haal je de tijd vandaan? en wat leuk dat je naar de toppers gaat (oké eerlijk bind ik ze maar niks, maar smaken verschillen hè) veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, waar de tijd blijft dat vraag ik me ook af, haha! Ik vind de toppers ook niks, ik ga puur voor de gezelligheid :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.