NEW IN | Afgelopen maanden

maandag, maart 07, 2016


Gisteren schreef ik na tijden weer een artikel en vandaag doe ik dat nog een keer! Op maandagochtend heb ik meestal niet veel boeiends om te doen, dus waarom zou ik dan niet even gaan bloggen over de spullen die ik heb verzameld de afgelopen maanden? Lees snel verder zou ik zeggen!


Het is niet heel erg veel, maar het is zeker de moeite waard om er even wat over te vertellen. Het zijn ook allemaal dingen waar ik mega blij mee ben, dus wie weet hebben jullie er nog iets aan ook!


Gisteren kocht ik twee nieuwe geurkaarsen bij de Action. Ze kosten geloof ik nog geen anderhalve euro per stuk en ze gaan su-per-lang mee! Ik koos de geuren Vanille en Lavendel, eens iets anders dan de geur die ik normaal altijd heb. De vanille heb ik al aangestoken en die ruikt echt heel erg goed!


Nooooooooooo! Mijn favoriete foundation is niet meer verkrijgbaar bij Kruidvat... Het hele merk Gosh is er blijkbaar uitgegaan, geen idee, het werd me op een vrij onklantvriendelijke manier meegedeeld...

* 'Hallo, mag ik u iets vragen?' 'Ja.' 'Klopt het dat Gosh weg is?' 'Ja, al sinds begin van het jaar hoor.' 'Oh, dat wist ik niet. Waar is het wel verkrijgbaar?' 'Zoek maar op internet.' 'Ow, nou bedankt hoor.'*

Gelukkig kwam ik een week later in een ander Kruidvat filiaal met personeel wat wél vriendelijk was. Ik had namelijk gevraagd of ze nog Gosh make-up over hadden en ja hoor, een hele bak vol EN MIJN FAVORIETE FOUNDATION VOOR MAAR €2,- PER STUK!!!! Ik was blij en heb meteen ingeslagen, dat snap je wel :)


Omdat ik de eerste keer toch echt foundation nodig had, besloot ik maar een nieuwe te proberen. Ik koos voor deze van Catrice, want die paste netjes binnen mijn budget en leek de goede kleur. De kleur is altijd 'het ding'. Want ik ben zo'n spook, dat er maar een minimale kans is dat de kleur mooi staat. Deze kan ermee door, maar is het toch niet helemaal. Misschien beter voor in de zomer...


Ook mijn concealer was op, dus had ik weer een nieuwe nodig. Ik had laatst die van Nikki gebruikt en die heeft net een andere kleur. De mijne had een roze ondertoon en die van Nikki een gele. Nou bleek die van Nikki me veel en veeeeel beter te staan, dus heb ik maar dezelfde gekocht. Echt handig, make-up lenen van je vriendinnen, haha!


Ik besloot eens gek te doen op een dag. Ergens op iemands blog zag ik een review van deze lipstick en het bleek een dupe te zijn van Mac Candy Yumyum of hoe die ook mag heten. Ik was op slag verliefd, ben in de pauze naar de Hema gerend en heb hem gehaald. Eenmaal bij Artifoto gekomen heb ik hem gelijk opgedaan en kreeg van verschillende klanten de vraag welke lipstick ik droeg. Zo leuk!! Hij was volgens mij iets van €3,- of €3,50. Geen geld dus en een aanrader!


Van mijn tante kreeg ik dit geurtje cadeau, omdat ze zelf niet goed tegen parfum kan. Super lief natuurlijk en hij ruikt ook heel lekker! Het flesje is wel ontzettend lelijk, maar echte schoonheid zit natuurlijk aan de binnenkant :).


Niet veel later kocht ik zelf een nieuw geurtje, namelijk Love Spell van Victoria's Secret! Hij ruikt naar kersenbloesem en perzik, een geur waar ik heel erg aan moest wennen. Uiteraard is hij wel heel erg lekker en een mooie 2e Victoria's Secret geur. Ik had namelijk al de geur Simply Breathless, ook heel erg lekker die!



Bij de Zara kocht ik 2 nieuwe basic shirtjes, een egaal zwarte en een witte met zwarte streepjes. Zwart heb ik eigenlijk altijd wel, maar die met streepjes is echt helemaal nieuw in mijn collectie! Ik vind streepjes wel heel erg leuk bij me passen, dus ik snap echt echt echt niet waarom ik nu pas een shirt met streepjes heb gekocht... Waarschijnlijk volgt binnenkort meer, hehe!

Bedankt voor het lezen!

You Might Also Like

4 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.