LIFESTYLE | Favoriete muziek

zondag, januari 31, 2016


Hey allemaal! Vandaag een nieuw artikel (goh, meen je die Nadine?) waarin ik mijn favoriete muziek deel van dit moment. Lees snel verder!

Trouwens, hoe fijn is de btw actie van de Media Markt? We zijn een camera + lenzen rijker, zodat m'n vader ook gewoon weer verder kan met z'n hobbyfotografie, haha! Vrijdag ben ik ook bij de Media Markt geweest, want ik wilde graag een koptelefoon hebben. Ik had eerst van die 'in-ear' oortjes, maar die kon ik nooit langer dan een uurtje in, omdat ze dan pijn gingen doen. Deze Sony koptelefoon had ik gezien op internet en hij leek me wel wat. Hij kostte nu €12,34, een leuk prijsje voor mijn kleine portemonnee. Van de kwaliteit had ik niet veel verwacht, maar het valt me nog niks tegen voor het geld! Het is natuurlijk niet vergelijkbaar met de €140,- koptelefoons, maar voor mij is het helemaal prima!

Maar nu: mijn favoriete muziek van dit moment! Ik luister niet zo veel muziek meer, omdat ik de hele dag bij Artifoto ben en daar geen muziek aan staat, dus mochten er nog leuke nummers bestaan die missen in dit lijstje, laat het me vooral weten!

Lukas Graham - 7 years




Jonas Blue - Fast Car



Sigala - Sweet Lovin'



Bedankt voor het lezen. Laat jouw favoriete nummer achter in de reacties!

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat een heerlijke muziek!! Ik ken ze gewoon alle drie niet... Ga de eerste 2 eventjes opslaan in mijn Spotify lijst. Die tweede ook fijn voor tijdens fitness. Ik heb niet echt favoriete nummers, luister naar van alles en nog wat. Altijd en overal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nou, fijn dat je ze leuk vindt, zo ontdek je weer iets nieuws :)

      Verwijderen
  2. Op dit eigenste moment ben 'k gek van 't nummer 'Obus' van Eric Prydz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 7 years is inderdaad een lekker nummer. Leuke muziek lijst zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.