BEAUTY | Lipproducten stash

zondag, januari 24, 2016


Oke, oke... Wauw.. Hallo, ken je me nog? Het is echt veeeeel te lang geleden dat ik heb geblogd, daarom pak ik vandaag uit met een stash artikel! Ik laat al mijn lipproducten zien, want dat vind ik altijd leuk om bij anderen te zien. Lees snel verder!


Waarom ik niks heb geplaatst? Ik ben heel druk geweest. Zoals jullie weten loop ik fulltime stage en het is echt heel erg leuk! Ik werk samen met 3 hele leuke en gezellige mensen en leer veel. De weken vliegen voorbij, ik ben zelfs al over de helft! Naast stage ben ik ook begonnen met rijlessen, samen met mijn broertje. We lessen elke dinsdagavond en we hebben aanstaande dinsdag alweer de 5e les. Over het algemeen gaat het best goed, want ik heb nog niemand doodgereden. Wel ben ik met 50 tegen een stoeprandje gereden, oeps.. Voor de rest ben ik ook veel bezig met mijn bedrijf New Fotografie. Zo heb ik een nieuwe lay-out op mijn site, de Facebookpagina een beetje aangepakt en wat modellen geregeld voor foto's die op de site komen. Je kan nu ook heel simpel zien wat voor shoots ik doe, maar daar komen nog foto's bij te staan, waarvoor ik dus modellen heb geregeld. De shoots vinden waarschijnlijk pas in het voorjaar plaats, dus ik moet nog even geduld hebben tot mijn site echt af is.

Ohja, op 11 januari ben ik maarliefst 19 geworden! Het hele weekend was volgepland met vrienden en familie. Zo kwam Nikki op zaterdagmiddag en zijn we gezellig het dorp in geweest, 's avonds kwamen er ook allemaal leuke mensen van school, dansen en m'n oude school en hebben we gewoon gezellig gekletst en spelletjes gedaan. Op zondag kwam mijn familie gezellig! Ik ben echt heel erg verwend met leuke cadeau's. Van een deel van mijn familie heb ik een kaartje gekregen voor De Toppers, want we gaan gezellig met een aantal ooms, tantes, neven en nichten naar de toppers toe op 13 mei! Ook heb ik een 50mm 1.8 STM van Canon gekocht van mijn verjaardagsgeld samen met mijn ouders en daar ben ik ook echt heel erg blij mee! Ik wilde al heel erg lang een 50mm hebben en nu heb ik hem eindelijk! Ik heb hem via mijn stage besteld, want dan was hij ietsje goedkoper. Helaas moest ik er dan wel iets langer op wachten, maar he, het was het wachten meer dan waard! De foto's uit deze post zijn uiteraard gemaakt met mijn nieuwe lens, want voor dit soort foto's is die lens gewoon ideaal!

Goed en dan nu het artikel! Ik heb al weleens eerder een stash artikel gemaakt, maar dan over al mijn make-up. Qua lipproducten is er wel het een en ander veranderd. Er zijn namelijk wat producten opgemaakt, weggedaan of bijgekomen. Onder elke foto een omschrijving van de producten!


Als eerst een aantal lipbalsems en als je goed kijkt, zie je dat mijn lieve visjes Jillz en Liz ook even kwamen kijken. Als eerst mijn nieuwe Hello Kitty lipbalm die ik voor maarliefst €2,19 heb gekocht. Ontzettend duur, maar het kon even niet anders. Ik had echt hele droge lippen en was bij Artifoto. In de pauze ging ik naar de supermarkt om eten te kopen en een lipbalm, maar ze hadden alleen deze... Achjaa, hij ziet er wel erg leuk uit. Natuurlijk kunnen de Babylips van Maybelline ook niet ontbreken. Ik heb de smaken Cherry me, Hydrate en Pink Punch. De blauwe is een lipbalm van de trekpleister en de roze is soft rose van Labello. Helaas een beetje stroef van structuur, maar geeft wel een lieve, roze gloed.


Ooit kocht ik een heel pakketje met Disney prinsessen Lipsmackers, maar helaas zat overal glitter in en was alles slecht gepigmenteert... Als ik een ding niet mooi vindt, is dat slecht gepigmenteerde glitterlipbalms.. Erg jammer, maar toch zien ze er wel heel schattig uit!


Nog wat andere Lipsmackers die ik wat meer kan waarderen. Ik gebruik ze heel weinig, maar als ik ze gebruik, denk ik weleens 'hmm ik moet ze echt veel vaker gebruiken!'. Alleen de gele vind ik niet zo lekker, die smaakt naar Fanta Ananas... Brrr, niet mijn ding!


Lipgloss in een tube, wie heeft dat bedacht? Echt een heel erg slecht idee als je het mij vraagt... De rechtse van Essence is wel mooi, maar ik pak hem nooit vanwege dat ik het zo onhandig vind dat hij in een tube zit... Beetje jammer. Oh en die kleine mini van Etos is ook zo leuk, ik pak hem alleen nooit omdat hij een beetje in het niets verdwijnt, maar ik ga hem denk ik in mijn tas stoppen!


Kijk eens aan, zo wil ik lipgloss graag hebben. Gewoon in een glazen/plastic flacon met een applicator. De rode van de hema is echt heel erg mooi en de roze van Revlon ook, die hebben namelijk zoveel pigment!


Essence, I love your lipsticks! Ik ben helemaal verliefd op de tweede (Adorable Matt) en op de vierde (On the Catwalk). Adorable Matt is een mooie mat roze kleur en On the Catwalk is een mooie 'my own lips, but better' kleur.


Hema lipsticks doen het ook altijd goed! De Soft Matt is een van mijn favorieten. Het is net een Mac lipstick, althans, zo ziet hij eruit. De donkere kleur draag ik eigenlijk nooit, maar heb ik gewoon voor het geval dat het een keer goed uitkomt.


Deze lipsticks draag ik niet meer heel vaak, maar de laatste twee van Max & More, het merk van de Action, blijven toch erg mooi! Misschien dat ik die toch weer wat vaker ga dragen!


Een groene lipstick? Ja, dat denk je! Hij is namelijk fuchsia als je hem aanbrengt! Ik heb hem een keer voor de grap gekocht om te testen en hij blijkt gewoon serieus mooi te zijn, haha! Verder nog wat roze kleuren, een van Calvin Klein die ik niet meer zo vaak draag, een waarvan ik het merk niet meer weet en een hele felle roze die ik heel erg vaak draag van NYC!


Dat was mijn lipstick stash! Ik hoop dat het nu minder lang duurt voordat er een nieuw artikel online staat, tot de volgende keer!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.