PHOTOGRAPHY | Coming soon: XmassGlam

zondag, november 22, 2015


Hellow ladies and gentemen! Ik ben bezig met een project waar ik heel graag even wat over wil vertellen, dus lees snel verder!


Zoals jullie misschien wel weten, loop ik sinds twee weken stage bij Artifoto in Veenendaal tot halverwege april volgend jaar. Op Snapchat (nadinexhope) zie je regelmatig wel iets leuks voorbij komen. De afgelopen weken heb ik me vooral bezig gehouden met pasfoto's maken, photoshoppen en producten fotograferen voor op de site, maar ik mis het fotograferen van modellen in de studio een beetje. Daarom heb ik voorgesteld om een vrij werk serie te maken met een model in de studio voor de kerst en dat mocht!

Ik plaatste een oproepje op Facebook dat ik modellen zocht en kreeg een aantal reacties. In eerste instantie wilde ik met één model werken, maar waarom zou ik niet met meerdere modellen werken? Ik kreeg 3 definitieve aanmeldingen en had ook al een tijd terug aan Nikki en haar zusje Naomi gevraagd of ze het leuk zouden vinden om een keer model te zijn voor een serie die ik toen nog niet had uitgewerkt, dus heb ik nu welgeteld 5 modellen: Naomi, Noah, Kelly, Naomi en Nikki!

Wat precies het idee/concept is, ga ik natuurlijk niet vertellen om simpelweg te voorkomen dat iemand na het lezen van dit artikel precies hetzelfde gaat doen, maar ik denk dat de naam XmassGlam en de flyer al wel even genoeg vertellen voor nu. Aanstaande dinsdag fotografeer ik de eerste twee modellen, vrijdag nog een model en van twee modellen weet ik nog niet op welke (vrij)dag ze kunnen. Uiteindelijk wil ik per model 1 perfecte foto, dus zal ik aan het einde een serie van 5 foto's hebben plus misschien wat extra foto's. Ik wil dat de portretten echt glamour uitstralen, dus zal ik ook wat meer werk maken van het retoucheren. Ik heb nog geen exacte datum wanneer en hoe ik de foto's ga publiceren, maar waarschijnlijk zal dat rond 21 december zijn, een weekje voor kerst, maar de datum is onder voorbehoud, omdat ik nog een beetje twijfel of ik ze niet beter op eerste kerstdag of kerstavond kan publiceren. Als iemand me daar advies in kan geven, graag, haha!

Om op de hoogte te blijven van updates, like de Facebookpagina van New Fotografie, volg me op Instagram (@newfotografie) en op Snapchat (nadinexhope).

Bedankt voor het lezen,
Liefs, Nadine!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Cool, ik ben al benieuwd naar het resultaat! Ik vind het echt bewonderingswaardig dat je zo je dromen nastreeft :) Ik wou dat ik ook meer fotografeerde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt als een superleuk project! Ook goed dat je zelf initiatief toont op je stage. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.