PERSONAL | 25 questions tag

zaterdag, november 21, 2015


Uhmm, ja sorry voor deze niet al te vrolijke foto, maar look at ma skin, daar wordt je wel vrolijk van (#GaussiaansVervagen)! Ik hoop dat je ook vrolijk wordt van deze tag met 25 vragen waar je het antwoord echt op moet weten!

1. HEB JE HUISDIEREN?

Jazeker! Ik heb al jaren een vogel genaamd Paco. We kregen hem via mijn tante die hem ook weer via via had toen ik 6 jaar was. Ik weet het nog best goed, want ik was ziek op de dag dat mijn tante hem kwam brengen. Ondertussen hebben we hem dus al 12 jaar, maar we weten alleen niet hoe oud Paco is, omdat we niet de eerste eigenaren zijn. Ook heb ik twee visjes, die ik een paar maanden geleden kocht. Ze heten Jillz (oranje) en Liz (zwart), twee sluierstaartjes en toevallig heb ik ze vandaag weer een mooi plekje op mijn kamer gegeven, nadat ze een hele tijd in de woonkamer hebben gewoond.

2. NOEM 3 DINGEN DIE HET DICHTSTBIJ JE ZIJN

Natuurlijk mijn laptop waar ik op aan het typen ben, een lekker warm dekentje en de afstandsbediening van mijn tv.

3. HOE IS HET WEER NU?

Momenteel waait het heel erg hard en af en toe valt er een bui, gelukkig is het binnen lekker warm en gezellig met een dekentje en een geurkaars van de Primark!

4. RIJ JE? EN ZO JA, HEB JE WEL EENS EEN ONGELUK GEHAD?

Nee, niet in een auto in ieder geval, alleen op een fiets. Een ongeluk als in aangereden niet, wel is mijn veter een keer om mijn trapper gedraaid en ben ik in het bijzijn van Nikki en een oude vriendin, Marieke, keihard van mijn fiets gedonderd, waar Nikki en ik twee jaar later nog steeds de slappe lach over krijgen soms, haha!

5. HOE LAAT WAS JE VANNOCHTEND WAKKER?

Ik geloof dat het half 9 was... Ik ben nog wel een hele tijd in mijn bedje blijven liggen, want ik voelde me totaal niet lekker en was nog heel erg moe.

6. WANNEER HEB JE VOOR HET LAATST GEDOUCHT?
Vanmiddag nog! Ik heb vandaag mijn kamer anders ingedeeld omdat ik een machtig idee heb om achtergronden op te hangen aan de balken van het dak, zodat ik op mijn zolderkamertje modellen op een mooie achtergrond kan fotograferen! Het was eerst echt een bende en overal lag stof, dus na het indelen en opruimen vond ik het wel even fijn om al het stof van me af te spoelen.

7. WAT IS DE LAATSTE FILM DIE JE HEBT GEZIEN?

Tja, ik was dus bezig met de film 'Dope' toen al die ophef kwam over Popcorn Time... Ik had de film gepauzeerd zodat ik de volgende dag verder kon kijken, maarja, toen deed Popcorn Time het niet meer. Echt lang geleden trouwens dan, dat ik een film keek, haha!

8. WAT STAAT ER IN JE LAATSTE APPJE?

Dat was een appje naar Nikki, waarin ik zei dat ik nog een keer op koffie moest trakteren, maar ik denk dat ze geen zin heeft in koffie, want ze heeft niet gereageerd xd. Nee, waarschijnlijk las ze het tussen haar lessen in en kon ze niet reageren en is ze het later vergeten, dat gebeurt weleens vaker, haha!

9. WAT IS JE RINGTONE?

Dat is de meest originele ringtone die er is, namelijk de standaard iPhone ringtone 🙈...

10. BEN JE WEL EENS IN EEN ANDER LAND GEWEEST?

Ja, ik ben in Engeland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Oostenrijk geweest.

11. HOU JE VAN SUSHI?

Voor zover ik kan oordelen over Albert Heijn sushi, ja, alleen snap ik de hele hype niet zo. Kom op mensen, zo geweldig onweerstaanbaar is het nou ook weer niet, haha!

12. WAAR DOE JE BOODSCHAPPEN?

Ik zelf doe eigenlijk bijna nooit boodschappen, dat doen mijn ouders altijd. Die gaan echt alle winkels af voor aanbiedingen en in Veenendaal zijn eigenlijk bijna alle supermarkten wel te vinden, dus de boodschappen nemen aardig wat tijd in. Zelf vind ik de Albert Heijn de fijnste winkel, ze hebben alles en hij is lekker dichtbij!

13. HEB JE OOIT MEDICIJNEN GESLIKT OM EERDER IN SLAAP TE VALLEN?
Nee, maar ik zit er wel aan te denken om het te gaan proberen, aangezien in best langzaam in slaap val en heel erg moe wakker wordt elke keer.

14. HOEVEEL BROERS EN ZUSSEN HEB JE?
Ik heb 1 broertje die 2,5 jaar jonger is en hij heet Enrico.

15. HEB JE EEN COMPUTER OF LAPTOP?

Ik heb er stiekem zelfs twee, haha! Mijn oude Windows laptop van 6 jaar oud en mijn zeer geliefde Macbook, waar ik echt niet zonder kan!

16. HOE OUD WORDT JE OP JE VOLGENDE VERJAARDAG?
Ik wordt alweer 19 over anderhalve maand, 11 januari om precies te zijn... De laatste verjaardag zonder tig, tenzij ik de 100 mag halen!

17. DRAAG JE EEN BRIL OF LENZEN?
Ja, ik draag een bril, alleen draag ik hem niet meer elke dag. Ik draag hem alleen nog op dagen dat ik alles echt wazig zie, omdat als ik hem draag hij na een tijdje pijn gaat doen achter mijn oren.
.
18. VERF JE JE HAAR?
Al sinds mijn 15e verf ik mijn haar. Eerst paars/rood, toen rood, toen zwart, toen rood en nu bruin, alleen was de verf niet helemaal top qua dekking en zie je het rood er gewoon weer doorheen, haha!

19. WAT BEN JE VAN PLAN VANDAAG TE GAAN DOEN?
Uhmmm, ja het is nu bijna 21:00, dus ik denk dat ik alleen nog even dit artikel af ga maken, daarna even naar beneden ga om even wat te eten en te drinken en dat ik dan lekker m'n bedje induik.

20. WANNEER HEB JE VOOR HET LAATST GEHUILD?
Net nog, want ik was eten aan het maken en daarvoor moesten uien gesneden worden! Echt een enig karweitje om te doen, seriously xd.

21. WAT IS JE FAVORIETE PIZZABELEG?

Als we er even vanuit gaan dat ik zelf de perfecte pizza mag beleggen: tomatensous, oude kaas, spinazie, tonijn, pijnboompitjes en kleine snippertjes van rode ui.

22. EET JE LIEVER EEN HAMBURGER OF EEN CHEESEBURGER?
Ik houd niet van kaas en ik eet geen vlees, wel vis, dus ik ga voor een visburger, ook al staat dat er  iet bij, #yolo.

23. HEB JE WEL EENS EEN NACHT DOORGEHAALD?

Ja, soort van. Ik heb een keer op school geslapen en heb echt geen oog dichtgedaan. Vanwege dat het heel gezellig was, maar ook omdat mijn luchtbed lek was en ik dus pretty much op de harde vloer lag...

24. WAT IS DE KLEUR VAN JE OGEN?

Blauw/grijs-ish, ik ben heel erg blij met de kleur in ieder geval!

25. KAN JE HET VERSCHIL PROEVEN TUSSEN PEPSI EN COCA COLA?
Nooit geprobeerd, zal het wel een keer proberen maar ik weet niet of het me gaat lukken.

Thanks voor het lezen, 
Liefs Nadine!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.