NEW IN | Van alles

donderdag, november 05, 2015


Hmmm... Het is alweer echt een hele tijd geleden dat ik een 'new in' liet zien. Gelukkig weet ik nog ongeveer wat ik de afgelopen tijd heb gekocht en vanmiddag vond ik het wel weer tijd voor een nieuwe 'new in' met spullen van o.a. de Primark, H&M, Action en cadeautjes!



Een weekje of twee geleden had ik een gesprek bij mijn stagebedrijf. Ik was wat aan de vroege kant, dus ik had nog even de tijd om een nieuw telefoonhoesje te kopen. Ik hoorde dat er hele leuke waren in de Kruidvat en idd, deze vond ik echt heel leuk! De prijs weet ik niet meer, maar die lag ergens tussen de €6,- en €7,-. Hetgeen wat om je telefoon heen zit is van siliconen en de achterkant, de vos, van een of ander flexibel iets. Helaas laat dat 'flexibele iets' een beetje los, dus dat is wel jammer.


Al eerder kocht ik nieuwe dagcreme en ik koos voor de Senstive van Kruidvat eigen merk. Ik had deze al eens gebruikt van iemand anders en toen vond ik hem heel fijn. De kunst is alleen dat je echt weinig op moet smeren, anders trekt het niet goed in. Daar was ik de eerste keer nog niet achter gekomen, dus liep ik met een prachtig glimmend gezicht rond... Yeah, right...


Omdat ik toch niet meer weet wanneer ik ze heb gekocht, doe ik maar even beide lipsticks in één foto. De linker spreekt voor zich, een hele mooie 'my own lips, but better' kleurtje van Essence met de naam '04 On the Catwalk!' De rechter daarin tegen is een beetje raar, want hij is groen, althans, zo ziet hij eruit.. Ik vond deze bij 'De Big Bazar' toen ik met oud klasgenootje Mandy ging winkelen. Ik vond hem er zo raar uitzien dat ik hem echt mee wilde nemen. Thuis probeerde ik hem uit en op de een of andere rare manier geeft hij een paarse kleur af, whuuuut?! Heel grappig, maar voor de kwaliteit hoef je hem zeker niet te kopen, want die valt best tegen.


En natuurlijk het oude vertrouwde wenkbrauwpotlood van de Etos! De oude die ik had was nog maar 2cm lang, dus het was weer tijd voor een nieuwe. Dit potloodje heeft een nieuw uiterlijk, maar nog het oude logo, daarom was hij iets goedkoper dan normaal ze de kassiére, dus dat was mooi meegenomen!


Mijn tante was aan het opruimen en van haar kreeg ik een aantal flesjes parfum, echt heel erg lief! Ik had er nog twee gekregen, maar die vond ik niet zo lekker en als dat zo was, mocht ik ze weer aan iemand anders geven. De parfums die ik heb gehouden zijn 'Ligt Blue' van Dolce & Gabbana, heel lekker fruitig en zoet, 'Cheap and Chic' van Moschino, een wat zwaardere geur en 'Rose Absolue' van Yves Rocher, die naar rozen ruikt, ook heel lekker.


Omdat ik volgende week begin met stage, wilde ik mijn haar weer even fatsoeneren. Bij de Etos was deze verf van Poly Palette maar €5,- per pakje en daar wordt ik blij van, aangezien ik er altijd 2 of 3 nodig heb... Ik redde het nu met twee, dus dat was wel weer fijn! Op het doosje ziet het er donkerbruin uit, maar in de werkelijkheid is het gewoon zwart... Yup, beetje jammer dit... Ook dekt hij niet supergoed, maar dat kan ook liggen aan het feit dat er nog rood in zit.


Heel boeiend, make-upremover doekjes van het hele goedkope Kruidvatmerk. Altijd handig en werkt prima!


Bij de Emte kan je sparen voor sieraden. Mijn moeder en oma shoppen braaf elke donderdag bij die winkel, dus we hadden aardig wat zegeltjes en we konden daar een bandje met 6 bedels van kopen. Ik koos voor zo'n handje waarvan ik de naam even kwijt ben, een rode kraal die voor positieve energie staat, een bedel van een katje (POESSSSSS <3, haha!), een groene kraal die voor balans staat, een paarse die staat voor gezondheid en een zilveren kraal die voor zorg (caring) staat. De sluiting gaat wel wat moeilijk dicht, maar he, ik ben er blij mee!


Klasgenootjes waren er heel enthousiast over en ik wilde het ook wel eens proberen, de 'telefoonkabelstiekjes', zoals ik ze noem. Ik vind het echt fijne dingen, geen bobbels in je haar (mits je droog haar hebt) en je haar breekt minder snel af. Wel een beetje duur, maar ach, ze zijn stevig en lubberen (nog) niet uit.


Jaaaaa, mijn mooie nieuwe slettenhakken! Ze zijn maar liefst 15cm hoog ongeveer, maar ik kan er op lopen! Niet dat ik dat ga doen, want een ongeluk zit in een klein hoekje en mezelf kennende... tja, haha! Ik was gisteren in Arnhem voor een schoolopdracht en we waren al vroeg klaar, dus ging ik samen met klasgenootje Kristel even Arnhem in. We hebben denk ik wel een uur in de Primark gelopen, haha! Ik had niet veel geld en moest een broek hebben, maar niks paste, dus vond ik het wel prima en kocht ik deze als troost. Ik zag ze pas op het laatste moment en ze bleken ook nog eens afgeprijsd te zijn. In plaats van €18,- betaalde ik er €9,- voor, een koopje! Ondanks dat ze errug hoog zijn, zitten ze wel lekker. De riempjes sluiten goed aan en je hebt niet het gevoel alsof je tenen samengeperst worden. Heeeeeel fijn en ik ben er echt heel erg blij mee!


Ohh deze kocht ik ook toen ik met Mandy ging winkelen. Heel toevallig kwam ik hem tegen bij de Action; een pandabeerhuispak! Panda's zijn een van mijn favoriete dieren en nu kon ik er bij wijze van spreken zelf een worden, dus waarom zou ik het niet kopen voor minder dan €10,-? De stof is echt super fluffy en heel warm. Er zit ook nog een broek bij, maar die zit nu in de was. Ook een van mijn favoriete aankopen!


Om even in de panda sfeer te blijven ook nog deze pyjamabroek die ik voor €5,- kocht in de Primark. Ik had echt al tijden een nieuwe pyjamabroek nodig en ik wil daar gewoon echt niet veel geld voor uitgeven, dus ik werd ook heel blij van de prijs en natuurlijk van het printje! Hij zit echt heel lekker. Niet te warm en ook niet te koud, perfect!

Dit was het alweer, wat vind jij de leukste aankoop? Let me know!

You Might Also Like

8 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.