BEAUTY | Review Garnier Loving Blends

zaterdag, november 28, 2015


Paniek! M'n conditioner was op en ik had ook niks meer op voorraad! Gister was ik al bezig om bij anderen conditioner te bietsen, want het kwam me eigenlijk even niet uit om een goede conditioner te kopen. Ik wilde perse de Loving Blends hebben, omdat ik daar echt heel erg veel positiefs over had gehoord. Alsof het zo moest zijn, kreeg ik vanmorgen een aanbieding van mijn Kruidvatvoordeelkaart dat ik 50% korting op de Loving Blends kon activeren! Je raadt het al, ik heb ze gelijk maar gekocht met korting!


Om half 10 in de ochtend (jaja, half tien op een vrije zaterdag), fietste ik naar de Kruidvat en kocht ik een conditioner en een masker (+ wat kleinigheidjes voor Sinterklaas). Ik koos voor de Mythische Olijf conditioner en het Argan & Cameliaolie haarmasker, omdat die me wel fijn leken. Beide producten zijn voor droog/dof haar en beloven dat ze ervoor zorgen dat je weer gevoed en zacht haar krijgt.


Okey, op het eerste gezicht zien de producten er 'jong', maar luxe uit. Helaas zat de wikkel van het masker een beetje raar vast in het deksel, waardoor ik het er af moest knippen, wilde ik de dop open kunnen draaien... Beetje jammer...


De conditioner ziet er heel zacht en dik uit, van goede kwaliteit. Mijn vorige conditioner was veel vloeibaarder en ik vond hem echt niet fijn, dus ik vond dit veelbelovend.


Het masker ziet er enorm zacht en romig uit. Het voelde een beetje als vaseline en dat is een goed iets, haha! De geuren van beide producten had ik wel sterker verwacht, maar ik rook ze bijna niet.



Excuse my face, maar dit is het resultaat! Beetje pluizig, dat wel, maar mijn haar is zo ontembaar dat er eigenlijk niks is wat daar tegen werkt. Verder ben ik tevreden, want mijn haar voelt zacht en gezond aan en tijdens het gebruiken van de producten voelde het net alsof ik m'n haar insmeerde met babyzalf, zo zacht voelde het!

Garnier Loving Blends Mythische Olijf conditioner: €3,49
Garnier Loving Blends Argan- & Cameliaolie Haarmasker: €5,99

Thanks voor het lezen,
Liefs Nadine!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.