LIFESTYLE | Producten die ik niet kan missen

maandag, oktober 05, 2015



Wat doe je als je ziek bent, een fotografiestudente bent en toevallig een camera en een parapluflitser hebt geleend? Juist, fotograferen voor een nieuw artikeltje op le blog! Lees snel verder en ontdek welke producten ik niet kan missen!


Electronica


Als eerst mijn 2m lange iPhone kabel van de Hema. Echt waar, ik wil geen korte kabel meer hebben na deze van 2m te hebben gehad. Natuurlijk is het van de Hema, dus de kwaliteit is niet super. Zo krijg ik af en toe de melding 'dit accessoire wordt mogelijk niet ondersteund', maar wat wil je ook als hij nog geen €5,- heeft gekost?


Nog nooit heb ik zo lang gedaan met oortjes! Vorig jaar kocht ik ze voor school en tot op de dag van vandaag werken ze nog helemaal goed! Fietsen met oortjes in in de regen, in de knoop in m'n tas en dagelijks gebruik, ze hebben het overleefd! De oortjes zijn van Philips en waren vrij prijzig, dus eigenlijk mag het ook wel dat ze nog leven, hehe.


Een paar weken terug kocht ik deze wegwerpcamera bij de Hema, gewoon, voor de lol en om te leren goed naar mijn kader te kijken voordat ik een foto maak. Daar heb ik namelijk nog wel eens moeite mee en met een analoge camera word ik gedwongen om goed te kijken, want ik heb maar 1 kans om een foto te maken, wil ik niet het hele rolletje in een keer vol fotograferen, hehe.


Mijn lieve kind iPhone mag natuurlijk ook niet in dit rijtje ontbreken. Niet dat ik een verslaving heb ofzoiets, maar als ik wakker word vind ik het altijd fijn om eerst even rustig op Instagram (newfotografie), Facebook, Snapchat (nadinexhope), etc. te kijken en gedurende de dag pak ik hem er ook regelmatig bij, bijvoorbeeld om even te kijken of ik nog berichtjes heb of om bijvoorbeeld even een foto te maken voor Instagram of Snapchat. Verder gebruik ik hem als wekker, ik houd bij wat ik eet op een dag, maak notities, etc. etc.

Accessoires


Mijn bril, voor zover je dat een accessoire kan noemen. Ik draag hem niet meer dagelijks, want als ik hem te lang draag, ga ik scheel kijken en krijg ik alsnog weer hoofdpijn, dus dat is een beetje jammer weer...


Momenteel is de batterij leeg en zo heb ik ook ondervonden dat ik eigenlijk gewoon niet zonder kan. Ik vind het namelijk heel onhandig om elke keer mijn telefoon te pakken om te zien hoe laat het is, als ik ook gewoon even mijn arm voor me kan houden. Nu hij niet meer werkt, mis ik hem echt! Morgen gelijk maar even terug naar de winkel voor een nieuwe batterij :)


Deze twee kettinkjes heb ik pas laatst weer gedragen. Normaal gesproken zie je me altijd met een rozenkrans om, maar de laatste tijd pak ik ook deze er af en toe eens bij. Aan het ene kettinkje hangt een hartje en aan de andere een adelaar. Die met het hartje heb ik gekregen van mijn tante en die met de adelaar is eigenlijk van mijn broertje, hij kocht hem jaren geleden in Oostenrijk als ik het goed heb.


Hij kwam net al even naar voren, maar natuurlijk mag le rozenkrans niet ontbreken. Ik ben niet katholiek, maar ik draag hem gewoon omdat ik hem mooi vind en hij past gewoon bij mijn stijl. Helaas wordt hij wel een beetje gammel hier en daar, de 'geknoopte' touwtjes laten een beetje los en er zitten wat beschadigingen op het hout, maarja, nothing lasts forever tho...

Beauty


Sowieso kan ik niet zonder lipsticks, dus daarom heb ik even in mijn tas gegraaid voor de lipsticks die er nog inzaten. Meestal betekent het dat ik die dan de afgelopen paar dagen heb gedragen en ik ze daarom in mijn tas heb gedaan, zodat ik tussendoor bij kon werken. Van links naar rechts (een korte beschrijving deze keer, ik weet de namen niet uit mijn hoofd en stiekem ben ik te lui om op te staan... hehe): Een felle neon roze lipstick van NYC, die ik kocht toen mijn haar zwart was geverfd, zodat ik eindelijk eens een rare kleur lipstick kon dragen die niet bij m'n haar zou vloeken, een bruin/rode kleur van Max & More, een paarse kleur van Max & More en tot slot een klassiek rode kleur van de Hema.


De meningen over deze lakjes zijn verdeeld, maar ik vind ze mooi! Oke, je moet ongeveer een miljoen (zo voelt het) laagjes aanbrengen voordat de lakjes dekken, maar dan zijn ze ook wel heel erg mooi! Ze drogen gelukkig wel snel en blijven redelijk lang zitten.


Aaaaaand daar is het weer, foundation! Ik zou nog een artikel maken waarom ik het niet meer droeg, maar daar ben ik niet aan toe gekomen. Het kwam er eigenlijk een beetje op neer dat het me teveel tijd kostte en ik met alleen concealer het ook wel machtig vond. Sinds ongeveer twee weken ben ik toch weer foundation gaan gebruiken en stiekem vind ik het toch wel mooier als ik foundation draag.


Poeder gaat af en toe eens op, zo ook de mijne. Ik ben heel erg tevreden over de compact powders van Essence, dus kocht ik dezelfde als die ik al had, maar dan in een lichtere kleur, omdat de vorige ietsje te oranje was.


Dit palette heb ik nu een paar maanden en ik maak er bijna elke dag dankbaar gebruik van. Hij is van Eyes Lips Face en €6,- kostte hij maar, dus heel erg budget! Het fijne aan dit palette is, dat je er elke kant mee op kan. Je kan bijvoorbeeld een hele naturelle look maken, maar ook een wat minder alledaagse look door te experimenteren met de enorme hoeveelheid kleurtjes die erin zitten. Ik raad dit palette aan aan meiden die een beetje beginnend zijn met make-up of gewoon niet heel erg veel talent hebben met make-up aanbrengen en er daarom niet veel geld aan uit willen geven (zoals ik, hehe, hoewel mijn eyeliner naar jaren training eindelijk een beetje lukt!!).


Nagellakremover voor luie mensen... Ik lijk nu heel erg lui trouwens, maar dat valt echt heel erg mee hoor! In dit potje zit een spons die zich vol heeft gezogen met nagellakremover. Hoe het werkt: je doet je vinger in een soort gat wat in het sponsje zit, wacht een paar seconden, je haalt je vinger er weer uit en weg nagellak! Helaas werkt het voor mij niet altijd, bijvoorbeeld als ik hele donkere nagellak eraf wil halen vlekt het en zit mijn hele vinger onder, maar met lichte nagellak gaat het prima!


Ook hebben we nog make-up remover voor luie mensen. Kom op, wie staat er nou 10 minuten moeilijk te doen in de badkamers als je ook binnen twee minuten je make-up eraf kan halen met een doekje? Ik niet hoor! Het is ook nog eens veel goedkoper en al die ophef over dat je eczeem kan krijgen geloof ik niet zo. Ik gebruik het denk ik al meer dan 6 jaar en ik heb nergens last van, mijn huid ziet er zelfs nog beter uit als ik dit gebruik.


Dit is zo'n beetje de holy grail van alle meiden met ontembaar haar. Arganolie maakt mijn haar veel glanzender, minder frizzy en het ruikt ook gewoon heel erg lekker! Deze van de Kruidvat is ook niet zo duur, dus dat is ook mooi meegenomen.


Heat Rush van Beyoncé blijft toch wel een van mijn favoriete najaarsgeuren en omdat het alweer najaar is, draag ik hem ook al weer een tijdje! Ik weet nog dat ik een keer 3 flesjes had gekregen toen ik jarig was, omdat het toen echt mijn favoriete geur was, haha! Nu koop ik steeds een andere geur, meestal gewoon een van de action. Alleen met kerst, sinterklaas of met mijn verjaardag krijg ik soms een luxere geur, dat vind ik altijd heel erg leuk om te krijgen!


Dove, het enige deodorantmerk wat ik echt fijn vind en nu ook nog in een kleinere flacon, do I need to say more?

Lifestyle


Jaaaa, ik heb een volle stempelkaart wat ik te danken heb aan Nikki die even iedereen die meedeed met de shows van vorige week trakteerde op koffie en dus even wat stempels voor me fixte. Ik bewaar hem nog eventjes, maar dan heb ik wel mooi een gratis koffie!!


Met geurkaarsen maak je me echt heel erg blij en bij de Primark heb je hele schattige kleine potjes van maarliefst €1,- per stuk! Geen geld en ze ruiken super lekker! Ook bij de Action heb je hele goedkope en lekkere geurkaarsen, die haal ik ook af en toe, maar voorlopig heb ik er wel weer even genoeg.


Last but not least, deze awesome beker van Starbucks. Kijk nou hoe mooi hij is! Ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om deze beter weg te gooien, dus heb ik hem schoongemaakt en bewaard. Ik denk dat ik mijn make-up kwasten erin ga doen, lijkt me wel leuk staan voor de herfst.

Nou ladies and gentlemen, dit was hem alweer! Wat zijn voor jou producten die je niet kan missen? Laat het me weten!

You Might Also Like

6 reacties

  1. Haha die deo vind ik ook echt heel erg lekker! Die kaars daarentegen vond ik echt vies :( Maar het was wel de enige die ik rook, dus misschien zitten er toch nog lekkere in, haha. Tof arikel, leuke foto's met die achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die kaars vies?? Whaha, achja, smaken verschillen! Thanks voor de complimenten :)

      Verwijderen
  2. Die stempelkaart is zo leuk hahaha. Super leuk artikeltje en wat tof dat je fotografiestudent bent. Lijkt me zo tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij de Primark heb je echt de fijnste kaarsen! Zulke fijne geuren! Ik ben zelf verliefd op de geur Vanille en Coconut.
    Liefs,

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh ja die heb ik ook zien staan, maar ik had er al iets van 5 hahaha! Volgende keer neem ik die mee, thanks voor de tip :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.