PHOTOGRAPHY | Het mooiste meisje van de hele wereld

zondag, september 06, 2015


De titel zegt het al, ik heb weer een shoot gedaan met Nikki en aangezien het best lang geleden is dat ik een fotografie artikel schreef, vond ik het nu wel weer tijd voor een nieuwe dus lees snel verder!!


Een tijdje geleden kondigde ik op de Facebookpagina van New Fotografie aan dat ik bezig ben met een nieuw project, namelijk 'The Model Guide'. Het wordt een soort digitaal 'handboek' die ik stuur naar klanten die bij mij een fotoshoot boeken. In 'The Model Guide' staan tips over styling, poses en over praktische dingen waar je op moet letten als je foto's van jezelf laat maken. De stylingtips komen van Negestey, mijn oude (meh, ik vind het nog steeds niet leuk dat ze weg moest *sip gezichtje*) dansdocente, de tips voor de poses komen van Nikki en de praktische tips van mijzelf. Vorige week maakte ik met Nikki de foto's voor in 'The Model Guide' en als extra'tje wilde Nikki nog heel erg graag wat foto's met haar nieuwe 'Marilyn Monroe' bikini. Zo gezegd, zo gedaan. Na haar yogales kwam ze naar mijn huis waar we op hilarische wijze even een broodje gezond aten (Nikki is niet zo heel erg goed in netjes eten... en ik in principe ook niet xd) en daarna vertrokken we naar Kwintelooijen, een natuurgebied waar ik altijd fotografeer.

Na een autorit van een kwartiertje en een wandeling van nog een kwartier kwamen we aan op de locatie, een redelijk hooggelegen punt waar we uitzicht hadden op Veenendaal, Ede en nog wat dorpen. We hadden echt een hele mooie dag uitgekozen, want de zon scheen volop. We hadden een paar verschillende poses waar ook allemaal verschillende kleding bij hoorde... Tja, en we konden niet elke keer helemaal naar de auto om daar om te kleden en aangezien Nikki toch overal bout aan heeft, stond ze gewoon lekker om te kleden met de skylines van Veenendaal en Ede op de achtergrond... We hoopten alleen dat er niemand uit het raam hing met een verrekijker, want dat zou Nikki toch een beetje ongemakkelijk vinden xd Op het gegeven moment waren we er wel klaar mee en kreeg ik een beetje een vervelende bui, ik stak Nikki ermee aan, dus zij werd ook vervelend. Toen dit gebeurde besloten we maar dat het weer genoeg was geweest....


Uiteindelijk gingen we verder met de foto's die Nikki graag wilde laten maken. Het enige puntje was alleen: 'Hoe de F gaat ze zich omkleden van gewone kleding naar bikini zonder dat uhh tja, vul maar in...' Gelukkig is het allemaal goed gekomen en hebben we de foto's gemaakt:





We zijn er allebei echt super blij mee, ze zijn zo vrolijk en Marilyn Monroe-ish geworden! Helaas kan ik de andere foto's niet laten zien, want die worden alleen gebruikt voor 'The Model Guide'. Wil je ze echt echt echt zien, dan moet je gewoon over een poosje een shoot bij me boeken, hehe!

Rond een uur of 5 vertrokken we weer en kwamen we bij mij thuis aan, waar we even de foto's gingen kijken. Daarna ging ik koken terwijl Nikki alle foto's die ze wel wilde hebben ging selecteren. Ik maakte mijn wereldberoemde pasta met roomkaas, spinazie, zalm, ui en pijnboompitjes en Nikki omscheef het als: 'Ja, dit is goeie shit!'. Na het eten zijn we nog bij de kinderboerderij geweest waar we erachter kwamen dat niet alleen de mannen, maar ook de geitjes in de rij staan voor d'r en dat geitjes ook graag kleding lusten... Juist...

Het was een hele leuke en gezellige dag en we hebben weer mooie foto's! Dit soort dagen zijn mijn favoriet, ten eerste ben ik bezig met fotografie, ten tweede ben ik met Nikki en ten derde is het gewoon onbeperkt slap lullen en ouwehoeren, haha! Laat me weten wat je van de foto's vind en als je het leuk vind, laat dan een complimentje achter voor Nikki, zodat ik die aan haar kan laten lezen, dat zal ze vast heel erg leuk vinden :)

Follow

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.