NEW IN | Crazy Factory

zaterdag, september 12, 2015


Afgelopen week heb ik een bestelling geplaatst bij Crazy Factory, een webshop die allerlei piercings en sieraden verkoopt. Ik laat graag aan je zien wat ik heb besteld, als je nu verder leest.


Ik was nu bij 3mm, maar ik wilde een grotere maat. Uiteindelijk heb ik 6 nieuwe stretchers besteld in de maten 4mm en 5mm, zodat ik weer even vooruit kan.


1. Een basic zwarte 5mm plug, die €4,20 kostte.
2. Dit noemt men blijkbaar een tooth. Ook 5mm en hij kostte €2,45.
3. Een claw van 4mm. Hij is van hout en ik heb hem al gedragen. Ik vind hem erg leuk staan en is ook makkelijk om in te doen, omdat hij dunner begint en dan breder wordt. Deze kostte €2,24.
4. Dit zag er zo mooi uit op de foto, maar in het echt vind ik hem tegenvallen. Ten eerste is hij breder dan 4mm en is hij veel groter dan ik dacht. Ook is de achterkant open en dat vind ik gewoon heel lelijk, dus daarom ga ik hem ook terugsturen... Heel jammer, want hij leek zo leuk! Ohja, hij kostte €5,30.
5. Is een doorzichtige expander van 5mm, die denk ik wel een leuk effect heeft als ik hem in kan doen, hehe! Hij kostte maarliefst €0,70!
6. Dit is een expander met een soort graffiti-look van 4mm en ook deze kostte €0,70.

Het duurde bij mij helemaal niet lang voordat ik de bestelling binnen had, nog geen week, maar hoe lang precies weet ik niet, omdat ik niet meer weet wanneer het nou binnen is gekomen, haha! Wel heb ik gelijk de 3mm omgewisseld voor een 4mm, wat eventjes pijn deed, maar nu voel ik er niets meer van. Ook heb ik heel impulsief besloten om mijn andere oor ook te gaan stretchen en dan niet heel soepel, nee, in 5 dagen tijd van een 'normaal' gaatje naar 4mm... Vanmorgen heb ik er namelijk een 4mm ingedaan en het doet PIJN, haha! Ik moet nu dus even door de zure appel heen bijten, maar als het goed is voel ik er morgen of overmorgen niks meer van en kan ik over een maandje of anderhalf naar 5mm!

Thanks voor het lezen, tot de volgende keer!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ooh, dit doet me denken aan de tijd dat ik nog tunnels had en ook altijd op crazyfactory bestelde. Ik mis het stiekem wel hoor! In vijf dagen naar 4mm is wel niet echt heel verstandig, ik spreek uit ervaring. Heb er toen echt veel last van gehad. Ik hoop dat het bij jou meevalt :-) Tis ook zo moeilijk om geduldig te zijn als je zulke leuke spulletjes hebt in een grotere maat! Succes! (oh trouwens, waarschijnlijk ken je deze webshop al lang, maar alloverpiercings heeft ook altijd mooie plugs en tunnels! Wel een pak duurder dan crazy factory helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, thanks voor de tip! Ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk heel weinig last heb van de 'in 5 dagen naar 4mm' actie ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.