FASHION | Pin up

maandag, september 07, 2015


Hello ladies and gentlemen! Vandaag had ik pas om kwart over 12 les, dus had ik heeel lang de tijd om even wat leuks te doen met haar, make-up en kleding. Graag wil ik jullie het resultaat laten zien, dus lees snel verder!


Na school ging ik met Lisette naar huis, deze keer niet met de bus, maar met de trein. We hadden nog 10 minuten voordat de trein kwam, dus vroeg ik of ze wat outfitfoto's wilde maken van me op deze mooie locatie voor station Ede-Wageningen. Zo gezegd zo gedaan!




Wat ik draag is een vintage spijkerbloesje, een cropped top van Primark, m'n Vero Moda broek en laarsjes van Bovendeert. Verder draag ik natuurlijk mijn go to ketting en horloge + een bandana. Ik voel me in deze outfit echt een beetje een pin up girl, een stijl die ik echt heel erg leuk vind, maar nooit draag, omdat er in de make-up en het haar best veel tijd zit.

De foto's zijn gemaakt door Lisette, neem ook eens een kijkje op haar website!

Wat vind je van mijn outfit? Laat het me weten!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat ben jij een prachtige meid zeg! Hele mooie outfit! Staat je super goed :) Die oversized denim blouse vind ik echt heel erg mooi! Zou zelf ook graag zoiets in mijn garderobe hebben hangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.