PERSONAL | Korte update: Jillz & Liz

dinsdag, augustus 04, 2015


Sinds afgelopen donderdag heb ik twee nieuwe vriendjes, Jillz en Liz! Lees snel verder...

Het plan was om samen met Lisette koffie te drinken. Dat hebben we ook wel gedaan, maar ik kwam wel (helemaal doorweekt) thuis met deze twee leukerds, een mega vissenkom en alle bijbehorende spullen.


Dit is Jillz, een oranje sluierstaart. Het is een echte vreetzak die je heel awkward kan aanstaren.


Liz daarin tegen eet alleen als ze (of hij) toevallig langs een brokje voer zwemt. Voor de rest is ze bijna alleen maar aan het graven tussen de steentjes.


De vissen staan gezellig op mijn nachtkastje en ik kan er echt uren naar kijken! Ik ben er echt heel blij mee, het voegt toch wat gezelligs toe en het is gewoon super leuk en schattig.

Thanks voor het lezen van deze korte update! Heb jij ook vissen of een ander huisdier? Let me know :)

You Might Also Like

2 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.