LIFESTYLE | Schoolspullen

zondag, augustus 30, 2015


Hellow everybody!! Vorige week is school weer begonnen, nah, alleen donderdag en vrijdag had ik een project met de eerstejaars samen. Afgelopen maandag heb ik nog last minute wat nieuwe spullen gehaald voor school en die wilde ik even delen!

Afgelopen zondagavond zag ik ineens een berichtje in de groepsapp 'Picmonkeys' dat een klasgenootje onze SLB'er had gemaild over wat nou precies de bedoeling was de komende week. Op ons rooster stond dat we alleen maandag moesten komen en dat we de rest vrij zouden zijn, maar het was een beetje onduidelijk. Na wat mailtjes over en weer hoefden we dus blijkbaar helemaal niet te komen maandag, maar wel op donderdag en vrijdag voor een project met de nieuwe eerstejaars, nouja, kan niet beter beginnen toch?

Goed, die maandag was ik dus nog vrij en dat vond ik een goede gelegenheid om even met m'n ouders naar de Mediamarkt te gaan en naar de Hema. Ik had namelijk een externe harde schijf nodig, omdat het geheugen van m'n macbook al vol zat na een jaar (struggles van een fotografiestudente...) en ik had nog wat schriften nodig.


Goed, dit is wat ik aan electronica meeneem. Een kabel voor m'n iPhone, m'n iPhone zelf natuurlijk, m'n harde schijf die ik maar Puck heb genoemd en natuurlijk het belangrijkste voorwerp: m'n Macbook Pro!


Vorig jaar had ik helemaal geen schriften en daarme redde ik me prima, maar ik denk toch dat het handiger is om met schriften te werken. Kom op, ik ga echt niet alles gewoon onthouden zonder dat ik het opschrijf! Hmmm waar stond CMYK ook alweer voor? Dat dus, opschrijven!


Natuurlijk kan een etui ook niet ontbreken. In mijn etui zitten veel kleurpotloden zodat ik kan kleuren in mijn kleuragenda als ik even niks te doen heb. Ook zitten er minimarkeerstiftjes in die ik kocht bij Hema, wat pennen, een USB, een SD-kaartje, wat stiekjes en schuifjes en dat was het wel.


Ik blijf natuurlijk een meisje en aangezien ik vaak onverwachts model moet zijn voor een klasgenootje, neem ik wat make-up mee. Ook neem ik altijd keelsnoepjes, kauwgom, hooikoortspillen, paracetamol, aleve, zakdoekjes, een pincet, deo en een bodyslash mee.


Mijn portemonnee, visitekaartjeshouder en mapje voor mijn pasjes gaan ook standaard mee, logisch natuurlijk, haha!


Om saaie (tussen)uren op te vullen en natuurlijk om mijn afspraken in op te schrijven: mijn kleuragenda!


En last but not least, mijn geweldige studieboeken! Die van Filmen met je Fotocamera is nog wel oke, maar die over auteursrecht zou ik lezen om in slaap te vallen... Gaat het over fotografie, staat er gewoon precies helemaal geen foto's in... Wauw, just wauw, haha!

Nou, dat was het alweer! Ik ben benieuwd hoe het gaat dit schooljaar. Sowieso heb ik al een meisje van de eerstejaars gefixt als model deze week, dus we beginnen al meteen goed! Wat doe jij voor opleiding of zit je nog op de middelbare? Laat het me weten!

Follow

You Might Also Like

2 reacties

  1. Pfoe, ik zou het niet leuk vinden om model te spelen denk ik, geef mij maar een camera! Al is het natuurlijk altijd leuk als je een mooie foto van jezelf hebt. Leuke post, blij dat je weer terugbent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, snapje, ik sta niet voor niets achter de camera, haha! Thanks :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.