VLOG | #6 Neefje jarig

maandag, juli 27, 2015


Na een hele lange tijd heb ik weer een vlog voor jullie! Lees snel verder!

Ik wil het vloggen weer gaan oppakken, want ik vond het gewoon leuk om elke keer te filmen. Het enige is dat ik niet meer 'op schema' ga vloggen, maar dat ik gewoon af en toe eens een nieuwe vlog upload, aangezien ik het echt drukker ga krijgen met school na de vakantie.

Maar in ieder geval: vlog 6! Het was zondag en mijn neefje hield zijn 5e verjaardag. Hij is pas dinsdag jarig, maar dat maakt niet uit natuurlijk.



Ik werd een beetje laat wakker en begon mijn dag met een filmpje van Vera. Daarna maakte ik mezelf klaar en voor ik het wist zat ik alweer in de auto onderweg naar opa. Opa rijdt altijd met ons of mijn oom en tante mee naar een verjaardag die wat verder weg is, omdat hij zelf dat eind niet meer kan rijden. Lekker op elkaar gepropt reden we naar Elst bij Nijmegen, waar de verjaardag al bezig was.

Mijn neefje was echt super blij met de cadeautjes die hij had gekregen van iedereen, dus ook met het Minionpak! Mijn nicht had vanmorgen al een foto op Facebook gezet waar mijn neefje het pakje aan had, echt zo lief! Het was een hele gezellige verjaardag en na het eten gingen we weer richting het midden van Nederland, waar we eerst mijn opa thuisbrachten en nog even koffie dronken. Rond een uur of zeven waren we weer thuis. Ineens voelde ik me niet zo lekker, dus ben ik maar even gaan douchen. Dat helpt meestal wel een beetje. Het lullige was alleen dat ik shampoo in mijn oog kreeg en was vergeten mijn make-up eraf te halen. Ik leek dus op een stonede pandabeer, haha!

Verder heb ik vooral mijn sociale skills verbeterd door even gezellig met wat mensen te praten, onder andere met Nikki en tegenwoordig communiceren Nikki en ik vaak met spraakberichten waardoor je dingen krijgt als '*heel verhaal*.... maar ik vraag het wel aan mijn zusje ofzo...... HAHAHAHAHA, oh sorry er is een mongool die nu water op z'n hoofd krijgt. Hij wilde een parasol inklappen maar... Haha! Oke. Dat dus, doei!' Rond een uur of half twee 's nachts viel ik in slaap, wat ik wel weer nodig had!

Heel erg bedankt voor het kijken van mijn vlog! Vergeet niet te abonneren op mijn YouTube kanaal en volg me zeker ook op Bloglovin'!

Follow

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.