PERSONAL | I ♥ Summer Tag

vrijdag, juli 17, 2015


Goeie middag! Ik kwam deze tag tegen bij meerdere bloggers en het leek me wel leuk om hem ook in te vullen. Lees daarom snel verder!

Wat is je favoriete ijsjessmaak?
Zonder twijfel Kinder Bueno smaak! Ik heb het nog niet heel lang geleden ontdekt toen ik gezellig met Nikki en haar zusje Naomi een ijsje ging eten in Veenendaal. Echt, als je het nog nooit geproefd heb, zet het op je bucket list deze zomer!

Welke kledingstukken vind jij 's zomers onmisbaar?
Korte broekjes. Niets is namelijk zo vervelend als benen die opgesloten zitten in een veel te hete broek, bah bah bah!

Wat is je favoriete activiteit in de zomer? 
Uitslapen, bloggen en fotograferen. In de zomervakantie heb ik natuurlijk veel meer tijd over en heb ik ook veeeel minder verplichtingen, waardoor ik lekker tot een uur of half 11 in m'n bed kan blijven liggen, ergens heen kan gaan om te gaan fotograferen of lekker kan bloggen.

Hoe ziet je zomerse make-up look er uit?
Hmm, eigenlijk niet veel anders dan normaal. Concealer, poeder, blush, een beetje bronzer, wenkbrouwen netjes, mascara & eyeliner plus nog een leuk kleurtje op mijn lippen.

Wat is je favoriete zomerse drankje?
Jillz met appel, framboos en kersensmaak. Het. Is. Zo. Freaking. Lekker! Een lekkere Radler gaat er ook altijd in.



Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Lekkere zomerse koude pastasalades. Ik ben in de vakantie twee weken alleen thuis en dan ga ik die zeker wel een paar keer maken voor mezelf, hehe!

Wat voor geurtje draag je 's zomers?
Ik merk dat ik eigenlijk elke dag wel naar mijn Victoria's Secret body mist grijp. Ik heb de geur 'Simply Breathless' en die ruikt heerlijk fris. Volgens mij gaat de flacon de zomer niet eens halen, haha!

Welke plannen heb je voor deze zomer?
Echte grote plannen heb ik nog niet gemaakt. Wel staan er sowieso al een tweetal fotografie opdrachten gepland, namelijk een vrijgezellenfeest en een winactie via Angel's Gym die binnenkort van start gaat. Misschien komt er nog een fotoshoot met Nikki, want die heeft ze nog tegoed van haar verjaardag en ik heb een paar meeloopdagen aangeboden gekregen van twee fotografen, dus waarschijnlijk ga ik dat ook nog doen. 


Dit waren mijn antwoorden. Vond je de tag leuk, neem hem dan over of laat me gewoon even weten wat jij gaat doen in de zomervakantie! Liefs :)

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wow, bestaat er bueno ijs?! Dat klinkt echt heerlijk.
    Ik hou ook heel erg van pastasalades in de zomer . Leuk dat je nog fotografieopdrachten gepland hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay voor korte broeken! Zoveel handiger dan rokjes, zeker als je met gekruiste benen wilt gaan zitten. Superleuk dat je kan meelopen met fotografen, ik ben benieuwd om je ervaringen erover te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.