NEW IN | Vans, Lush & e.l.f.

dinsdag, juli 28, 2015


Nog een 'new in', dat kan gewoon! Vandaag ben ik samen met mijn moeder naar Utrecht geweest, gewoon, voor de gezelligheid en kwam er een pakketje binnen. Helaas regende het en was mijn doel echt om lekker te winkelen, dus liet ik mijn camera thuis, maar ik heb dus wel andere dingen om te laten zien, dus lees snel verder!

Van de NS kregen we een gratis meereiskaart, dus bedachten mijn moeder en ik om even ergens heen te gaan. Ik met 40% studentenkorting, m'n moeder gratis, dus dat vonden we wel een goeie deal! We kozen voor Utrecht, omdat m'n moeder daar al een hele tijd niet meer was geweest (volgens mij, hehe).

Op Instagram zag ik ze een hele tijd geleden voorbij komen, deze Vans met kattenprint. Ik wilde ze super graag hebben, maar ik vond €70,- teveel. Toen ik de Vans winkel zag, besloot ik toch maar even naar binnen te lopen in de hoop dat ze misschien nog in de sale zouden zijn, want ja, niet geschoten is altijd mis. Tot mijn grote verbazing zag ik de staan, in de sale! Ik pakte ze snel en vroeg de verkoopster naar maatje 36. Helaas waren die er niet meer, nee, de gene die ik vast had, waren het allerlaatste paar! Het was maatje 35 wat ik vast had en normaal gesproken zijn die te klein, maar toch besloot ik het te proberen en wat denk je? PERFECT! Ik deed een vreugdedansje naar de kassa en rekende €35,- af. Op de terugreis heb ik ze zelfs gelijk aangetrokken in de trein, want ik kon de verleiding echt niet meer weerstaan, haha!


Noooooo, dit is de allerlaatste 'Granny takes a dip' die ik ooit zal kopen, want helaas gaat deze definitief uit het assortiment. De verkoopster huilde met me mee, want dit was ook een grote favoriet van haar. Ik ga echt mijn moment pakken om deze te gebruiken, want nu moet ik er natuurlijk extra van genieten, voor 't laatst.... *veegt traan weg*


Als laatste kwam er nog een pakketje binnen van e.l.f. Ik had daar namelijk een highlighter en een oogschaduwpalette besteld. Ik ga er nog niet teveel over vertellen, want hier komt nog een review van!

Hopelijk vond je het weer leuk om te lezen. Heb ik je jaloers gemaakt met mijn Vans?

Follow

You Might Also Like

2 reacties

  1. Oohnee, verdwijnt die uit het assortiment? Hoe stom!! Gaaf trouwens van die Vans, 35 euro is ECHT een koopje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.