BEAUTY | Look of the day

donderdag, juli 23, 2015


Helloooo! Ik had eindelijk een dag waarin ik op Snapchat (nadinexhope) kon zetten 'makeup on point' en daarom wilde ik mijn look graag even delen :)

De look is niet super ingewikkeld, maar wel mooi vind ik. Alle producten die ik heb gebruikt zijn ook budget, dus dat is ook mooi meegenomen!


Ik koos vandaag voor een felroze lipstick en wat heftigere oogschaduw. Dit zonder echt reden, ik had er gewoon zin in, haha! De producten die ik heb gebruikt zijn:


Het Catrice Absolute Nude Palette. Daarvan gebruikte ik de lichtste kleur als highlighter.


W7 In The Buff gebruikte ik ook. De donkerste kleur op het bewegende ooglid, de enadonkerste in m'n crease en de gouden kleur op de binnenste helft van m'n ooglid en een beetje onder mijn oog aan de binnenkant.


Good old Extra Super Lash van Rimmel op mijn wimpers.


Deze mooie Calvin Klein bronzing powder in 'Enhance'.


Natuurlijk de fijnste concealer ooit: de Essence Stay All Day.


Op m'n lippen de felroze Expert Last Lipcolor van NYC in 404 Air Kiss.


Mijn all time favorite, de Cookies & Cream blush uit de limited edition van Essence (niet meer te koop helaas). En ja, deze heeft inderdaad een ongelukje gehad... Hehe xd


En natuurlijk een compact powder van Essence.

De producten staan niet in de goede volgorde natuurlijk, op deze manier zou het een beetje lastig worden, haha!

Ohja, ik ben even wat gaan experimenteren met foto's, ook bij het vorige artikel. De foto's heb ik transparanter, dus minder hard gemaakt en ik vond het wel leuk om tekst in de foto's te zetten. Hier bijvoorbeeld hoe de producten heten en bij de vorige had ik de prijs erin gezet. Zelf vind ik het wel wat hebben, maar laat me vooral ook weten wat jij ervan vindt, want jij moet er natuurlijk naar kijken ;).

Thanks voor het lezen! Laat me weten wat je van de look vindt, hoe je de foto's vindt en ik ben ook wel benieuwd hoe je heet op Snapchat als je dat hebt. Je kan mij vinden met 'nadinexhope', dus voeg me toe als je het leuk vind om nog meer mee te kijken in mijn leven!

Follow

You Might Also Like

4 reacties

  1. Leuk gedaan! Die palette van W7 moet ik misschien ook wel eens aankopen, je hebt er een leuke look mee gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, dat moet je echt doen. Heel goed basispalette voor verschillende soorten looks :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.