WINACTIE | Win een fotoshoot!

dinsdag, juni 09, 2015


Ter ere van het behalen van de 100 volgers op Bloglovin' en de 150 likes op de Facebookpagina van mijn bedrijfje 'New Fotografie', heb ik een winactie voor je! Lees snel verder voor meer uitleg over hoe en wat!


Wat kan je winnen?
Je kan een fotoshoot winnen voor 1 of 2 personen op een locatie in overleg. De locatie moet voor mij namelijk wel goed te bereiken zijn met het openbaar vervoer. De shoot zal plaats vinden op een werkdag (ma t/m vr) in de periode dat ik vrij kan reizen (dit allemaal i.v.m. reiskosten). Je krijgt dan een leuke fotoshoot en 10 bewerkte foto's digitaal gestuurd. 

Hoe kan je winnen?
Like de FACEBOOKPAGINA VAN NEW FOTOGRAFIE en like ook de winactie. Laat daaronder een reactie achter waarom je wil winnen en als je wil, deel dan het bericht. Verder hoef je niets te doen. Easy!!

(Deze winactie is alleen voor Nederlanders)

Ik hoop dat ik een leuke winactie voor je heb bedacht, veel succes!!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Als Belgje ging dit al moeilijk worden vrees ik, haha. Veel succes ermee :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja helaas, volgende keer beter met een andere winactie ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.