VLOG | #5 Broertje geslaagd

zondag, juni 14, 2015


Ik had gehoopt dat ik 'goodmorning' zou schrijven, maar het is toch 'good afternoon' geworden. Ik had namelijk wat probleempjes met het uploaden van de vlog, maar gelukkig is het allemaal gelukt!


Het was donderdag 11 juni. Ik werd 's nachts wakker van een appje van Nikki en begreep dat ik die dag naar Rotterdam zou gaan om een foto over te doen, dus ik kookte twee eitjes voor op een broodje zodat ik in ieder geval iets goeds had om te eten die dag, want ik moest eerst nog naar school. Tijdens de les appte ik met Nikki over wat nou haar idee was en blijkbaar had ze op een onduidelijke manier gezegd dat ze morgen wilde overleggen in plaats van dat ze morgen die shoot wilde doen, dus ik hoefde (gelukkig) niet naar Rotterdam, maar wel de dag erop. Een paar uur later was ik weer thuis en werkte ik aan mijn magazine in InDesign. 

Tussen 4 en 5 uur zou mijn broertje gebeld worden als hij was gezakt voor zijn examen, maar niemand belde, dus hij was gewoon geslaagd met goeie cijfers! Toen kwamen mijn opa en oma en aten we macaroni. Na het eten ging ik een uurtje dansen en toen ik weer thuiskwam, kwamen ook wat familieleden om te vieren dat mijn broertje was geslaagd. Helaas was toen ook mijn batterij leeg, dus verder heb ik niet meer gefilmd. Gelukkig heb ik niet echt iets boeiends gedaan, dus dat scheelt.

Dankjewel voor het lezen en kijken! Van harte gefeliciteerd trouwens als je ook geslaagd bent! Tot de volgende keer :)

REMINDER!

Doe je al mee met de winactie?

You Might Also Like

4 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.