VLOG | #4 Warm, opnames en NS

zondag, juni 07, 2015


Een klein beetje aan de late kant, maar hier is vlog 4!


Vrijdag was het super lekker weer, had ik opnames voor een film in Rotterdam en had ik wat struggles met de terugreis...


Ik hoefde pas om kwart voor 12 op school te zijn, dus deed ik lekker rustig aan in de ochtend. Ik bleef nog even een poosje in bed liggen en at buiten mijn ontbijt, omdat het al lekker warm was. Om kwart over 11 pakte ik de bus naar school en eenmaal in de les vond mijn docent het wel een goed idee om naar buiten te gaan en daar zijn les te geven. Na de les ben ik naar huis gegaan en Lisette en ik wonen beide in Veenendaal, dus nemen we dezelfde bus. Onderweg zijn we uitgestapt om even een ijsje te halen en een halfuur later zijn we weer verder richting huis gegaan.

Voordat ik naar huis ging, besloot ik nog even wat eten te gaan halen voor 's avonds. Uiteindelijk kwam ik terug met een flesje frambozensap, een citroen om in een kan water te doen, zodat het een citroensmaakje krijgt en een doosje kant en klare watermeloenstukjes. Eenmaal thuisgekomen heb ik gelijk mijn bikini aangetrokken en ben ik in de zon gaan zitten met mijn laptopje. Om een uur of 4 werd ik naar het station gebracht en pakte ik de Sprinter naar Utrecht Centraal, waar blijkbaar bijna elke trein vertraging had... Ik moest de Intercity naar Rotterdam Centraal van 17:02 hebben, maar de trein die ervoor kwam, had zoveel vertraging dat ik die maar pakte, want ik wist niet wat die van 17:02 zou hebben, haha! Om precies dezelfde tijd als de volgende trein aan zou komen, kwam ik aan en liep ik naar de Rituals toe, waar ik even moest wachten. Ik had namelijk een tijd geleden een oproepje gezien op Facebook, dat iemand, Francina, dansers zocht voor in haar afstudeerfilm. Ik had gereageerd en als snel kreeg ik een berichtje dat ik mocht komen. Francina en haar vriendin Tiiu kwamen om iets voor 6en naar me toe en we moesten nog even wachten op Nirvana, die uiteindelijk al buiten stond te wachten. We liepen nog geen 100m of het begon te regenen en toen we op de locatie waren gekomen begon het ook nog te onweren. Het viel allemaal wel mee, dus zijn we alsnog gaan filmen. Het was heel erg theatraal en dat had ik nog nooit gedaan. Wel vond ik het leuk om te doen en het ging ook nog eens super goed! Om een uur of kwart over 8 waren we weer bij Centraal en wilde ik naar huis.... Niet dus.

Blijkbaar was er blikseminslag en reden er geen treinen naar Utrecht Centaal. Francina was nog bij me, dus die bood meteen aan dat ik wel bij haar mocht blijven slapen. Later kwam ze met een beter idee, ze wilde me namelijk wel even bij station Woerden brengen, omdat vanaf daar wel treinen reden naar Utrecht. Zo gezegd, zo gedaan. Eerst ging ik achterop de fiets met haar mee naar haar studentenkamer om even haar camera daar te brengen. Haar vader kwam ons daar halen met de auto en reed naar zijn huis, waar Francina de auto overnam en naar Woerden reed. Ze was echt heel erg aardig van haar, ik was zo blij en dankbaar!! Uiteindelijk was ik om half 12 pas thuis, dus had er 3 uur over gedaan in plaats van anderhalf, maar ik was in ieder geval thuis! Ik ging meteen slapen, want ik was echt super moe!

Het was een leuke, productieve, maar ook vermoeiende dag, vandaar dat de vlog ook een beetje laat is. Gisteren had ik namelijk weer opnames, om even wat dingen bij te draaien en om wat foto's te maken en vandaag was ik ook druk met van alles, dus sorry daarvoor! Ik hoop dat je mijn vlog nog wel leuk vindt :)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.