PHOTOGRAPHY | Glam & Sexy shoot

woensdag, juni 17, 2015


Hello ladies and gentlemen! Vandaag dan eindelijk de resultaten van de shoot met 'muse' Nikki!


Op vrijdag 29 mei hebben we gezellig geshoot voor mijn leertaak. Ik moest namelijk van een professioneel model (jaja, Nikki model geworden bij model agency 'Honey Goodies' in Rotterdam) een setkaart maken en daar moesten drie foto's op in de studio en 3 op locatie. 

In de ochtend ging ik alvast naar Nikki toe, om haar te helpen met haar en make-up en daarna vertrokken we met de auto richting school, waar we een half uurtje moesten wachten voordat we konden beginnen.





















Op het laatst zochten we nog even naar inspiratie op Pinterest en vonden we een foto van iemand die allemaal blauw pigment op haar gezicht had. We vonden dat wel tof, vooral ik, omdat ik Nikki's hele gezicht mocht 'verminken' met make-up (ik zou haar overigens nooit echt verminken xd). ADHD'ertje Nikki wordt altijd heel erg rustig als iemand haar haar of make-up doet, dus zij vond het ook helemaal prima en uiteindelijk is de foto nog niet eens zo heel gek geworden. Helaas waren we wel door de make-up remover doekjes heen, dus Nikki haalde eraf wat kon en helaas bleef er nog wel wat opzitten... We ruimden alles op en vertrokken weer richting Veenendaal. Onderweg besloten we om nog even een milkshake te halen bij de McDrive, wat best ongemakkelijk was voor Nikki met haar lichtelijk blauwe gezichtje xd. Uiteindelijk zijn we naar mijn huis gegaan en hebben we patat gegeten, de foto's geselecteerd en hebben we mijn haar geverfd, dus dat was leuk! 

We zijn blij met de resultaten en mijn docent is ook erg positief, geslaagde shoot dus! Laat me weten wat je ervan vindt en neem ook eens een kijkje op www.newfotografie.nl of like de Facebookpagina om zo alles als eerst te zien!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.