PERSONAL | Zwart haar, piercing en new in

maandag, juni 08, 2015


Het is echt grappig hoe mensen naar me kijken nu, want ineens is mijn haar zwart en sinds vorige week heb ik ook nog eens een piercing, nahja, een stretcher en nog wat andere nieuwe spulletjes!

In de vlog van vorige week zondag had je al kunnen zien dat ik mijn haar zwart heb geverfd samen met Nikki. Ik moet er wel heel erg aan wennen, maar ben er ook super blij mee! Ik kan nu eindelijk weer alle kleuren lipstick dragen en ik vind het ook gewoon heel mooi staan, al zeg ik het zelf. Natuurlijk was het wel even moeilijk om afscheid te nemen van elmeau, maar elmeau komt wel weer een keer terug denk ik en ik heb het al sinds mijn 15e rood, dus al drie jaar. Verder was het gewoon leuk en impulsief, wat eigenlijk altijd de reden is van dingen die ik doe, haha!

Maandagmiddag (al een week geleden...) ben ik met Lisette even gaan lunchen in Veenendaal. Het was namelijk een raar schooldagje. We moesten beide namelijk die avond fotograferen op een gala en moesten dus eerder van school weg. Nu vielen er ook lessen uit en zouden we twee uur moeten wachten op drie kwartier 'les', dus besloten we dat we dat toch maar niet gingen doen. Lisette wilde nog wat photoboothspullen kopen voor haar foto's en ik had ook nog wat dingen nodig, dus besloot ik dat maar meteen te doen nu ik wat 'extra' tijd had. (Ohhhh ik voel me zo lullig nu tegenover mijn klasgenootjes die wel naar de les zijn gegaan :(...)

H&M


Ten eerste wilde ik graag een nieuwe bikini, want de bikini's die ik heb zijn echt te oud geworden en zitten niet lekker meer. In de H&M vond ik deze en voor €9,98 nam ik het broekje (€4,99) en het topje (€4,99) mee! Ik was echt superblij met mijn aankoop, dus stuurde ik een foto naar Nikki en die vond hem ook geweldig. Heel subtiel 'Kom je daar vaak? *engeltjes emoji*' vroeg ze of ik er ook een voor haar wilde halen en dat besloot ik maar te doen, omdat ik gewoon een goed mens ben, haha! Ik ging de volgende dag, maar helaas was haar maat er niet meer, dus belde ik haar op met deze niet zo fijne mededeling. Er kwam een superzielige 'ohw' of zoiets uit haar, dus ik zei dat ik nog wel even naar Utrecht wilde gaan om te kijken... Slechtste idee ever. Ten eerste moest ik rennen voor de trein, ten tweede was hij daar ook niet meer, ten derde had ik teveel afgerekend bij de Starbucks en ten vierde was Nikki weer teleurgesteld. Nou kon ik er vrij weinig aan doen dat ze er niet waren, maar ik vind het zo sneu dat ze niet eens tijd heeft om even een half uurtje naar de H&M te gaan, dat ik graag even voor haar ging :).

Big Bazar


Het meest oninteressant: Conditioner en reinigingsdoekjes. De prijsjes weet ik niet meer, want het bonnetje is helaas kwijt..

Fantasia



Al wat langer was ik aan het twijfelen of ik ooit een tunnel zou nemen en ineens had ik een stretcher gekocht (€5,-)... Het deed eventjes pijn, omdat het gaatje in mijn oor, die ik al had, vrijwel dicht zat, maar nu heb ik hem er al veel verder in dan op deze foto staat en ben er heel erg blij mee! Ik denk dat ik nog wel even wacht voordat ik een bredere stretcher erin doe, want het moet ook niet te snel gaan natuurlijk.

Kruidvat




Side note: Let niet op mijn hoofd, haha!

Bij de Kruidvat kocht ik een felroze lipstick van NYC in de kleur 404 'Air Kiss'. Deze kleur zou ontzettend vloeken bij elmeau, maar nu ik zwart haar heb, kan ik hem gewoon dragen! Ik heb er ook al aardig wat complimentjes over gekregen, dus thanks daarvoor! Het prijsje weet ik helaas niet, want dit bonnetje is ook een eigen leven gaan leiden... Hij is in ieder geval onder de €5,-, dus lekker budget en ik raad hem iedereen aan!

Nou, dan was dit het alweer! Bedankt voor het lezen :)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wow, wat een leuke bikini! Hopelijk kan ik hem hier ook nog even spotten, haha. Het is echt zo'n kleur dat mooi is als je wat minder bruin bent! Ik vind je zwarte haar echt mooi, ik ben het toch al helemaal gewoon :) Succes met je stretch! Ik hou het bij fake ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.