PERSONAL | Mededeling

donderdag, juni 18, 2015


Hey allemaal, even een korte post met een mededeling.


Ik begin maar gewoon gelijk: voorlopig zal mijn blog echt op een heel laag pitje komen te staan. Niet omdat ik het schrijven of jullie niet meer leuk vind, maar om andere redenen die ik jullie later misschien nog wel vertel.

Wat zal er veranderen?
- Niet meer wekelijks een vlog
- Minder artikelen
- Minder activiteit op Instagram of andere social media

Er is niks levensbedrijgends aan de hand en het is ook maar tijdelijk. Ik hoop dat jullie me even een 'break' gunnen en dan spreek ik jullie later weer! 

<3

You Might Also Like

2 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.