FASHION | Last day of school, well, kinda.

zaterdag, juni 27, 2015


Vandaag heb ik weer een outfitpost voor je!


Gisteren was de laatste lesdag op school, alleen had ik me verslapen, dus heb ik het niet live mee kunnen maken... Het was gelukkig niet zo erg, want in de lessen werd vrij weinig tot niks gedaan. Lisette was ook niet geweest, dus appte ik haar of ze zin had om koffie te gaan drinken. Er zit namelijk een hele leuke nieuwe espressobar in Veenendaal: De Fazant. Het is een soort Starbucksconcept, maar dan wat kleinschaliger en goedkoper. Ik moest ook even een cadeautje kopen voor Robert en Cilianne, omdat ze geslaagd waren voor havo, dus besloten we dat te combineren.

Aan het eind van de middag heeft Lisette even wat outfitfoto's gemaakt:




| Schoenen: Nike Free 5.0 | Broek: Vero Moda | Hemdje: H&M | Kimono: Forever 21 |

Het is niet heel spannend wat ik draag en je hebt deze items vast al wel eens voorbij zien komen, maar als het goed is, heb je mijn korte haar nog niet gezien, haha! Sinds vorige week is mijn haar zo kort, ik weet ook niet wat me bezielde, maar het is wel leuk, al zeg ik het zelf. 

Heb jij je laatste schooldag ook al gehad, of moet je nog even? Let me know :)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.