BEAUTY | Fijne budget producten

maandag, juni 22, 2015


Hello! Toch even een artikeltje vandaag, omdat ik ziek ben en me toch nuttig wil maken. Dit is een post waarin ik een aantal hele fijne producten laat zien, en ze zijn vrijwel allemaal budget, dus lees snel verder!

Ik ben niet echt een beautyfanaat en hoef daarom niet per se hele dure producten te hebben, maar als ik wat wil hebben, moet het wel goed zijn! Vroeger waren de budgetmerken allemaal niet zo heel fijn en mooi, maar steeds vaker zitten er toch pareltjes tussen en dat is wel zo fijn voor iedereen die niet veel geld uit kan geven! Door de jaren/maanden heen heb ik een aantal fijne budgetproducten ontdekt en deze wil ik graag delen!



Het W7 In the buff palette, een dupe van het Naked 2 palette is zo ontzettend gepigmenteerd! Ook kan je met dit palette alle kanten op. Zo kan je makkelijk een nude ooglook maken, maar ook een hele mooie avondlook!



Ook de Soft Matt lipbalm van Hema in nummer 08 vind ik super! Het is een hele mooie mat rode kleur die heel classy staat. Hij voelt ook heel fijn aan en blijft lang zitten.



Libresse wil nog wel eens Rimmelproducten weggeven bij hun producten en dat is ook hoe ik aan deze (eigenlijk heb ik er drie...) fijne mascara ben gekomen. Dit is de Rimmel Extra super lash mascara. Het enige nadeel is dat hij niet waterproof is, maar hij is wel intens zwart en geeft je wimpers heel veel extra lengte en volume, top!



9 van de 10 personen waarvan ik weet welke concealer ze gebruiken, gebruikt deze van Essence. Dit is alweer het zoveelste exemplaar en ik blijf hem geweldig vinden: de Stay all day concealer van Essence!



Deze lipstick kocht ik nog niet eens zo lang geleden en nu al mag ik hem een van mijn fijnste producten noemen! Het is echt niet normaal hoe fel en gepigmenteerd deze lipstick is! Het is de NYC Expert last lipcolor in 404 Air Kiss. Helaas is de verpakking niet zo heel super, want elke keer gaat de dop ervan af en dat is niet handig... (Allemaal lipstick op mijn visitekaartjeshouder...yaay xd)



Je vroeg je misschien al af waar dit product bleef, maar ik ben hem zeker niet vergeten! Wie houd er nou niet van de Babylips van Maybelline? Dit is Hydrate, een transparante lipbalm die je lippen supergoed verzorgt en ze er mooi uit laat zien, een musthave voor iedereen en ook erg leuk als cadeau!


Onscherpe foto, shame on me, maar dat neemt niet weg dat dit een superproduct is! Deze creme voor je gezicht maakt je huid mat en zacht. Ook vindt ik het een fijne basis voor make-up. Ik merk dat alles veel mooier wordt en beter blijft zitten als ik dit product gebruik.


Nou, oke, dit is niet helemaal budget, maar damn... CHOCOLA! Ik heb al aardig wat gebruikt van de Chocomania shower cream van The Body Shop, want hij ruikt echt goddelijk!


Ook lobi voor dit goedje. Het beschermt je tegen UV en zorgt er ook voor dat je extra bruin wordt. Helaas maakt het je huid wel vettig, maar als je hebt liggen bakken in de zon, neem je toch even een douche achteraf, tenminste, ik wel.



Echt, als je bij de Action bent, neem even een kijkje bij de make-up! Niet alles is fijn, maar deze blush van Max & More in de kleur 034 Rose wel. Hij geeft lekker veel kleur af en hij is lekker cheap, wat je ook wel aan de verpakking kan zien overigens, hehe.


De redder in nood, vooral in de winter. Ik kreeg deze handcreme voor mijn verjaardag en ik vind hem zo fijn! Hij maakt je handen gelijk zacht, je hebt een heel klein beetje product nodig en het ruikt lekker!


Ook niet helemaal budget, maar als hij in de aanbieding is, is het zeker je geld waard: de fragrance mists van Victoria's Secret. Ik heb de geur 'Simply Breathless', die ruikt heerlijk zoet naar fresia en mandarijn. Beide zijn het nou niet echt geuren waarvan ik zeg dat ik ze lekker vind ruiken, maar in combinatie met elkaar juist wel.

Dit waren een aantal budgettoppers voor mij. Laat me weten wat jouw fijnste budgetproduct is in de comments :)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Tof en origineel artikel! Hopelijk ben je snel beter :) Die mascara en potlood van de H&M ga ik onthouden! Zelf ben ik grote fan van de I love Extreme mascara van Essence (die roze) :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Die mascara ken ik volgens mij niet, maar ik zal eens kijken of ik hem tegenkom en dan het liefst een waterproof :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.