VLOG | Wekelijks vloggen?

maandag, mei 04, 2015


'Whuuut! Ga je wekelijks vloggen Nadien? Hoe, waarom wat dan? Tell meee!

Oke, calm down everybody. De #365HappyNadineDays zijn bijna voorbij, dus valt er een onderdeel van mijn blog weg. Ik heb de laatste tijd even zitten denken over hoe ik die 'leegte' ga invullen. Maak ik elke week een photodiary, laat ik het gewoon voor wat het is, of ga ik vloggen? 

Ik heb besloten dat ik sowieso niet niks ga doen voorlopig en aangezien ik al dagelijks bezig ben met fotografie, leek een photodiary me ook niet zo heel erg leuk. Wat blijft er dan over? Juist: vloggen. Ik ga de komende tijd even een aantal dingen proberen. Ten eerste ga ik kijken of ik het wekelijks, twee wekelijks of maandelijks ga doen en ten tweede ga ik kijken of het überhaupt leuk is en daarvoor heb ik ook jullie mening nodig! Ik zal voorlopig gaan vloggen met mijn iPhone (jaja, ik heb nu een iPhone!) en misschien dat ik later voor betere kwaliteit kan gaan. Ik denk ook dat het vooral sfeerbeelden gaan worden, maar dat ik ook tussendoor even wat vertel zodat het toch ook heel persoonlijk wordt. De vlogs zullen dan op zondag online komen, de tijd zal verschillend zijn, maar ik ga proberen het zo vroeg mogelijk online te zetten!

Laat me weten wat je ervan vindt dat ik ga vloggen. Als je nog tips of suggesties hebt, hoor ik dat ook graag! De laatste update van de #365HappyNadineDays zal eind deze week online komen! Fijne dag allemaal!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Oh, spijtig dat de HappyNadineDays over zijn! Maar dat je het gaat oplossen door te gaan vloggen, vind ik echt een superleuk idee. Ben al benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.