VLOG | #3 Fotoshoot en haarverf

zondag, mei 31, 2015


Het is weer tijd voor een nieuwe vlog! Lees snel verder!

Ik had even de interessantste dag van de week uitgekozen om te vloggen, want ik dacht dat het wel leuk zou zijn voor je om te zien hoe een fotoshootdagje met Nikki eruit ziet en het is natuurlijk altijd leuk om te zien als iemand iets extreems doet met z'n haar.


In de ochtend had ik me een heel klein beetje verslapen, vandaar dat de vlog pas begint als ik wegga. Ik had namelijk afgeproken dat ik om kwart voor 11 bij Nikki's ouderlijk huis zou zijn, om haar even te helpen met d'r haar en make-up, alleen werd ik een beetje laat wakker (love sluimeren, haha). Snel pakte ik al mijn spullen bij elkaar en met twee zware tassen liep ik naar Nikki toe. Onderweg kwam ik nog een heel schattig geitje tegen, die ik natuurlijk wel even moest filmen. Ietsje te laat kwam ik bij Nikki aan, die de deur open deed met d'r haarverf nog in d'r haar. Ze had het namelijk al geverfd, maar aangezien het niet goed had gepakt, zou ze het 's ochtends nog een keer proberen en deze keer zat het er al veel beter in!

Op hilarische wijze deed ik vervolgens Nikki's make-up. Ik had het al eens eerder gedaan bij iemand anders en toen was het echt heel erg mooi geworden, maar bij Nikki ging het iets minder. Uiteindelijk is het wel heel erg mooi geworden nadat ze zelf even eyeliner en mascara had aangebracht, want dat durfden we beide niet aan om dat mij te laten doen, haha! We verzamelden al onze kleren en we vertrokken naar school met de auto waar we veel te vroeg aankwamen en daarom gingen we even een rondje lopen door de school. Uiteindelijk hadden we nog een kwartier over, want de studio was nog bezet. Gelukkig hoefden we niet lang te wachten, want het klasgenootje wat in de studio was, kwam al eerder naar buiten. Ik maakte even de studioopstelling zoals ik hem wilde hebben, met hulp van Nikki. Zwarte achtergrond, softbox, spotje op de achtergrond en een reflectiescherm en zo gingen we aan de slag!

We hebben echt meer dan 500 foto's en de meeste daarvan zijn ook gewoon heel erg mooi geworden. We hebben van alles uitgeprobeerd qua kleding, poses, staan, zitten, etc. Op het laatst keken we nog even naar leuke dingen op Pinterest en kwamen we een foto tegen waar het model allemaal blauw pigment op haar gezicht had en dat wilden we eigenlijk best graag uitproberen... Zo gezegd, zo gedaan. Ik smeerde Nikki's gezicht, hals en schouders vol met blauwe oogschaduw en precies op dat moment kwam er een docente binnen die denk ik zoiets had van 'Wtf doen jullie nou weer', maar het wel leuk vond en nog even een beetje hielp met hoe ik het beste de make-up kon aanbrengen. Toen alles erop zat, wilde ze nog wel even een foto sturen naar haar vriend en hij vond het "mooi"... haha!


Om een uur of 4 waren we er klaar mee, dus hebben we alles netjes weer opgeruimd en zijn we er vandoor gegaan. Onderweg naar huis reden we nog even langs de McDrive (waar ik serieus nog nooit was geweest) en kochten we allebei een milkshake Limoen en gawd, wat is die lekker! We zijn toen nog even langs Nikki's huis gereden om even de tondeuse te halen en we troffen haar zusje aan met haar hoofd half in de vaatwasser, want de pomp was verstopt.. We hebben haar eventjes geholpen en toen ze besloten had om haar vader de rest maar op te laten knappen, zijn Nikki en ik weer naar mijn huis gegaan.

We hebben lekker patatjes gegeten en de foto's bekeken. Ook had m'n buurmeisje eindgala en aangezien ze ook een leerling was van Nikki, hebben we heel even gekeken hoe ze eruit zag in haar mooie rode jurk. Helaas was het heel koud, dus zijn we maar weer naar binnen gegaan en hebben we heel tactisch maar een warm kleed gepakt waar we onder konden zitten. Toen we alle foto's globaal hadden gezien, was het tijd om de mooiste te selecteren. Van de ruim 500, hebben we er 156 geselecteerd, terwijl ik er maar drie in hoef te leveren... Yeah... xd. Een half uurtje later zijn we naar boven gegaan om mijn haar te verven in de kleur zwart. Ik had er wel even moeite mee om afscheid te nemen van mijn rode haar wat ik al sinds mijn 15e had, maar er was geen weg meer terug, vooral niet als Nikki het erin mag smeren, haha! Een uurtje later was mijn haar zwart en ging Nikki alles nog even bijknippen en doen. Rond een uur of 9 ging ze weer naar haar zusje en ging ik gelijk m'n bed in. Het was een drukke, maar wel hele leuke dag zoals die altijd zijn met Nikki!

Ik hoop dat je mijn vlog leuk vond. De resultaten van de shoot zullen binnenkort online komen!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.