VLOG | 2 Dagje ziek

zondag, mei 24, 2015


Yeah, fijne Pinksteren! Vandaag heb ik weer een vlog voor je klaarstaan, dus lees snel verder!


Op de planning stond dat ik dinsdag zou vloggen, maar halverwege de dag (die eigenlijk precies helemaal niks voorstelde) kwam ik er achter dat ik compleet was vergeten te filmen... Ook woensdag en donderdag vergat ik het compleet, maar gelukkig dacht ik er vrijdag wel aan om te filmen. Ik moet er nog gewoon een beetje inkomen denk ik, haha!


Vrijdag was ik helaas ziekjes, donderdag ook al en vandaag is het ook nog een beetje meh. Ik heb denk ik last van hooikoorts, voor het eerst in m'n leven. Dus ben ik heel erg verkouden, branden m'n ogen en daarbij heb ik ook keelpijn en ben ik super moe. Vrijdag ben ik daarom maar even thuisgebleven van school en heb ik rustig aan gedaan. 

Ik maakte een lekker uitgebreid ontbijtje met een perfect gekookt eitje, al zeg ik het zelf. Daarna ben ik even een artikel gaan schrijven, lunch gaan eten en toen voelde ik me weer ietsje beter. Ik wilde heel graag nog even naar buiten (ja, zo logisch als je hooikoorts hebt!), dus ben ik even naar de winkel gegaan om daar wat spulletjes te kopen. De spullen die ik heb gekocht kan je terugvinden in het artikel van afgelopen zaterdag! Toen ik weer thuis was, heb ik gelijk productfoto's gemaakt en kwam ik tot de ontdekking dat de witbalans van mijn camera niet klopte... Gelukkig heb ik het gefixt met dank aan een aardige mevrouw die me geholpen heeft via een Facebook groep, top! Gelijk heb ik maar even het artikel vooruit geschreven en nog even met Nikki overlegd voor de shoot vrijdag. Als het goed is heeft ze tegen die tijd een nieuw kleurtje in haar haar, dus we moesten even kijken wat dan mooi is qua make-up.

Niet veel later was het avondeten klaar, namelijk patat! Op vrijdag eten we altijd patat, heel veel gezinnen doen dat volgens mij! Na het eten heb ik vooral op de bank gehangen en wat blogs gelezen en mijn YouTube achterstand ingehaald onder het genot van warme chocolademelk. Daarna heb ik niet meer gefilmd, wat niet zo erg is aangezien ik niks bijzonders meer heb uitgevoerd, hehe.

Bedankt voor het lezen! Abonneer je even op mijn YOUTUBEKANAAL, zodat je de vlogs als eerste kan zien! Laat me even weten wat je van de vlog vindt, feedback is altijd welkom namelijk :).

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.