VLOG | #1 Moederdag

zondag, mei 17, 2015


Jaaa, daar is hij, de eerste wekelijkse vlog! Het hele concept heb ik wel ietsje aangepast, wat dat precies inhoudt vertel ik verder in deze post!


Ik had gezegd dat ik de hele week lang zou vloggen en later alles aan elkaar zou plakken in 1 wekelijkse vlog. Nu heb ik gemerkt dat ik niet altijd en overal kan en wil filmen, dus heb ik besloten om 1 dag per week te vloggen en die vlog op zondag te uploaden. De dagen kunnen verschillen, dus de ene keer zal ik woensdag filmen en de andere keer vrijdag. Misschien komen er af en toe meerdere dagen in mijn vlog voor als dat zo uitkomt en ik denk dat het zo ook leuker is om naar te kijken :).

Deze week vlogde ik op moederdag. We begonnen de dag met een lekker ontbijtje. Later kwam opa bij ons en in de middag gingen we naar mijn oma, waar we tot 's avonds bleven. Het was een gezellige dag!

Hopelijk vinden jullie mijn aangepaste concept ook beter en ik hoop ook dat je de vlog leuk vindt! Dankjewel voor het kijken en tot de volgende keer!! Als er nog tips of andere verzoeken zijn (ook voor andere artikelen) hoor ik het heel graag!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.