TAG | Mag ik ff zeiken?

maandag, mei 25, 2015


Alsof het zo moest zijn, kwam ik deze tag tegen bij Mariska. De mensen die me goed kennen, zullen me ongetwijfeld vertellen dat deze tag voor me is gemaakt, omdat ik eigenlijk altijd wel iets heb om over te zeuren. Lees snel verder voor de rest van het artikel!


Oke, ik overdrijf wel een klein beetje. Het is echt niet zo dat ik 24/7 zeur over iets, maar als er iets is om over te zeuren, dan doe ik het ook echt. Waar over ik dan zeur? Dingen zoals: M'n tas is zo zwaar, ik ben moe, ik heb honger... Ik ga niet lopen zeuren omdat ik iets wil hebben ofzo, het zijn meer situaties. Goed, laat ik die tag even gaan invullen voordat jullie gaan zeuren dat het zo lang duurt voordat ik ter zake kom, hehe! (Ohja, ik mag trouwens van mezelf meerdere antwoorden geven, gewoon omdat ik goed ben in zeuren xd.)

Waar kan jij je gigantisch aan ergeren?
1. Mensen die constant door de les praten.
2. Mensen die berichtjes lezen op Whatsapp, maar niet reageren. Nikki xd
3. Mensen die nog steeds denken dat fotografen wel even gratis iets kunnen doen voor ze. NEE.

Wat vind jij nou echt gigantisch irritant in het verkeer?

1. Altijd is er wel iemand die aan de verkeerde kant van de weg fietst.
2. Auto's die doorrijden bij het zebrapad.
3. Bussen die te laat zijn.
4. Pratende mensen in de stiltecoupe.

Welk eten vind je echt goor en krijg je niet door je keel?
1. De meeste soorten kaas.
2. Boter, behalve roomboter.
3. Vlees waar een randje vet aan zit, gewoon uit principe en omdat de structuur gewoon smerig is.

Waar wil je op dit moment over zeuren?
1. Dat het zwaar kwalitatief uitermate teleurstellend is om ongesteld te zijn.
2. Dat ik geen goede gordijnen heb in m'n kamer, zodat ik op mijn vrije dag om 7 uur wakker wordt, omdat de zon vol in m'n gezicht schijnt.


Welke artiest kun jij echt niet uitstaan?
1. Al die boybands waar kinderen van 12-16 naar luisteren...
2. De opwekking waar mijn moeder naar luistert, oke, de stem is mooi, maar het is zo sekte achtig...

Wat vind je de rottigste klusjes in huis?
1. De afwas.

Ik wil hier even bij zeggen, om even niet te zeuren, dat ik echt kan genieten van bijvoorbeeld mijn kamer schoonmaken. Dus alles wat met mijn eigen kamer te maken heeft, vindt ik serieus leuk!

Waar stoor jij je zodanig aan op een blog, dat je hem direct weer weg klikt?
1. Slechte foto's
2. Een 'standaard' layout die ook nog eens rommelig is.

Welk tv programma vind je echt verschrikkelijk?
1. Thuiswinkelprogramma's vind ik echt verschrikkelijk!

Aan welk make-up product heb je een hekel?
1. Highlighters, omdat budgetmerken die bijna niet verkopen.
2. Foundation. Wait, what? Ja, ik ga hier binnenkort een artikel over schrijven, dus stay tuned!

Wil je verder nog ergens even lekker over zeiken?
Ja, maar dat zal ik je niet aan doen, haha!

Dus ja, zo gaat dat bij mij, haha! Als je het leuk vindt, mag je deze tag overnemen. Waar erger jij je op dit moment aan? Laat het me weten in de comments!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Haha, superleuk ingevuld! Ik herken me wel in je, vooral van die gratis foto's dan, haha. Ben wel benieuwd waarom je foundation haat, dus naar dat artikel kijk ik wel uit! Proficiat ook met je nieuwe lay-out, ik vind hem heel mooi, zeker je header! En dan je profielfoto, goed gekozen. Ik vind het enkel wat vervelend om te scrollen (als ik dat dan onder deze zeur-TAG mag doen haha) :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, dat mag zeker! Ik ga even kijken of ik dat anders kan doen, vind het zelf wel iets hebben namelijk, maar kan me voorstellen dat het ook niet fijn kan zijn. Nouja, haten is een groot woord, maar ik vertel je er idd meer over :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.