NEW IN | Primark Arnhem

zondag, mei 03, 2015


Hey, leuk dat je weer op mijn kleine stukje internet bent! Volgens mij is het weer redelijk lang geleden dat ik een 'New in' heb geschreven, maar vandaag heb ik weer een leuke nieuwe van, jawel, de Primark!

Wauw, de laatste keer dat ik in de Primark ben geweest, was anderhalf/twee jaar geleden! Vandaag (toen ik dit schreef was het woensdag) moesten we eigenlijk een opdracht doen voor school, maar de uitleen was dicht en Lisette (vriendin en klasgenootje) en ik hadden ook geen eigen camera mee, dus besloten we dat we de opdracht morgen zouden doen en dat we dan nu naar Arnhem zouden gaan. In eerste instantie wilde Lisette alleen schoenen en een moederdagcadeau en ik wilde ook alleen een moederdagcadeau en nepnagels, want dat wilde ik weer een keer uitproberen. Lisette had zich helemaal aan haar missie gehouden, maar ik niet heel erg, zoals altijd, hehe.

Ik moet wel zeggen dat de Primark me deze keer een beetje tegenviel qua kleding, dus daar heb ik ook niks gekocht. De accessoires vond ik wel leuk, maar daar heb ik ook niks gekocht, want ik vond dat ik wel genoeg had. Ik weet het niet, het is allemaal zo cliché wat er hangt en ligt, niet echt mijn ding. 



Toen we een rondje aan het lopen waren, kwamen we op de tassenafdeling en ineens schoot me te binnen dat ik nog graag een nieuwe tas wilde hebben. Al mijn schoudertassen zijn op de een of andere manier kapot en ik vind het niet handig om elke keer een rugtas mee te zeulen. Oke, met deze tas zeul je ook wel, want het was het grootste model wat we konden vinden. Ik twijfelde eerst nog tussen deze en een wat hoekigere, maar deze vonden we toch iets eleganter dus nam ik deze tas mee! Hij kostte €15,-, dus dat is niet veel voor een mooie, grote tas!


Al zo ontzettend lang heb ik nieuwe sokken nodig, maar elke keer vergeet ik ze te kopen. We waren eerst op de normale sokkenafdeling, maar we konden daar niet iets leuks vinden. Toen wandelden we tussen de sportkleding en mijn oog viel op deze sokken. Ik denk dat ze voor mij veel fijner zijn dan normale sokken, aangezien ik zo veel sport, dus ook deze gingen mee voor €6,-.


Yes, eindelijk ga ik het weer doen: nepnagels! Het is echt 100 jaar geleden dat ik ze voor het laatst droeg en nu zie ik de helft van de meiden uit m'n klas ermee. Elke les zit wel iemand nagels op te plakken, hehe. Ik had even gevraagd aan wat klasgenootjes welke ik het beste kon kopen en heel veel zeiden dat deze van de Primark wel goed waren. Ik heb nu de mintgroene opgedaan en op één scheurtje na, zijn ze nog heel. Ik moet er nog wel even goed aan wennen, want m'n nagels zijn nu ook ineens een heel stuk langer, haha! Deze nagels kostten €1,50 per doosje.


Ook raadden mijn klasgenootjes de lijm van Kruidvat aan, omdat 1. hij past makkelijk in je tas, 2. het is makkelijk voor in de les en 3. hij werkt echt heel erg goed. Ik heb hem dus net al gebruikt en inderdaad, hij werkt echt super! Binnen 30 seconden zitten je nagels muurvast en dat moeten we hebben, vooral zo'n onhandig persoon als ik, haha! Deze lijm kostte €2,49.


Als laatst (op een moederdagcadeau en ondergoed na, hehe) kocht ik ook nog twee mega schattige pincetjes met een lieve panda er op. Panda's en katten zijn de twee dieren die me echt ineens heel erg blij kunnen maken! Maar goed, ik had gewoon een pincet nodig en nu heb ik er twee. De ene is breder en de ander heel smal, wat daar de bedoeling van is weet ik niet, maar fck it, PANDA! Ohja, ze kostten €1,50 en volgens Lisette zijn deze heel goed!

Nadat we naar de Primark waren geweest, zijn we nog even een Happy Meal gaan eten, want dat wilden we graag. Daarna zijn we weer naar huis gegaan. Morgen zijn wij netjes om half 9 op school met onze camera om de opdracht te doen, dus dat gaat helemaal goed komen! Bedankt voor het lezen!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat een leuke tas zeg! Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een nieiwe schoudertas maar vergeet het steeds zodra ik in de stad ben en allemaal andere leuke dingen zie hahah.
    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat heb ik dus ook altijd als ik iets nodig heb, thanks!

      Verwijderen
  2. wat een toffe tas! en die nageltjes zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.