NEW IN | Bavaria, Kruidvat en Hema

vrijdag, mei 22, 2015


Oke, hoe random ziet deze foto eruit? Lees snel verder voor tekst en uitleg...


Bavaria

Een weekje geleden plaatste ik een foto op Instagram (@elmeau_) dat ik Bavaria Radler dronk uit een glas van Grolsch. Het account van Bavaria zag dat en reageerde dat ze wel even 'echte' glazen naar me zouden sturen. Zo gezegd zo gedaan. Vanmiddag kwam de pakketbezorger met een grote doos met een Bavaria sticker erop en in de doos zaten maarliefst 6 hele mooie, matte bierglazen!! Alsof ze gewoon weten dat ik mat glas super mooi vind, haha! Heel erg bedankt voor deze leuke en spontane actie Bavaria!!!

Ohja, ik zeg alvast dat de witbalans van mijn camera totaal niet klopt. Inmiddels is het al wel weer gefixt denk ik, maar helaas zijn deze foto's niet zo heel erg mooi :(...




Ahh ik vind ze echt heel mooi en dat door een Instagram foto, whaha!

Kruidvat

Helaas, vorig jaar begon het al een klein beetje, maar volgens mij heb ik nu ook lekker hooikoorts... Heel vervelend allemaal, vooral omdat ik me gewoon te 'mehhh' voel om naar school of Angel's te gaan...



Ik kocht even hooikoortstabletten en een pak vol met Hello Kitty zakdoekjes, want die heb ik op zich wel nodig, haha! De tabletten waren €5,39 en de zakdoekjes €0,99.

Hema

Ik zag op verschillende blogs al de 'Soft Matt Lipbalm' voorbij komen en ik vond 08 echt heel erg mooi! Ook wilde ik wel eens een extremere kleur proberen, maar helaas valt hij een beetje heel erg paars uit op mijn lippen, dus ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden, hehe.





Zo zien ze eruit. De Soft Matt Lipbalm in 08 vind ik heel erg mooi en kostte €3,50. De Moisturising Lipstick in 14 vind ik ook wel mooi, maar ik weet niet zeker of hij me staat, dus dat moet ik nog even bekijken en vragen aan iedereen, hehe.

Dit waren mijn aankoopjes en cadeau, hopelijk vonden jullie het leuk en nog even een extra shoutout naar Bavaria!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Haha, zalig, de kracht van sociale media! Superleuk :) Als die hooikoortspillen je helpen, wil je dat dan even laten weten? Ik neem nu namelijk pillen van de apotheek (en die zijn dus veel duurder), maar als deze goed werken stap ik gerust over ;) Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, je he! Ik zal het je laten weten, thanks :)

      Verwijderen
  2. Wat super leuk dat ze je zo maar 'echte' glazen opsturen haha! Ik heb die Hema Soft matt ook en ben er erg blij mee! Goede prijs en zeker een goede kwaliteit voor die prijs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zeker leuk! Ik vind hem ook erg fijn, draag hem toevallig vandaag ook weer :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.