BEAUTY | Red.

zaterdag, mei 09, 2015


Veel te lang heb ik het uitgesteld: mijn haar verven. Op het gegeven moment kwamen er steeds meer mensen, inclusief mijn docent, mij vertellen dat ik echt m'n haar weer moest verven... Gelukkig heeft mijn tante dat weer voor me gedaan en ik ben er blij mee!


Verf is duur en ik had echt geen zin om weer zoveel geld uit te geven, daarom koos ik voor de goedkopere optie: Kruidvat eigen merk. Deze verf kostte €5,99 en dat is serieus minder dan de helft van wat de verf kostte die ik eerder had! Ook had ik nog een cadeaukaart, dus is was maar een kleine €10,- kwijt voor twee pakjes. Toen ik thuis kwam, appte ik mijn tante of ze eerdaags even mijn haar wilde verven en ze appte terug dat het gelijk die avond al kon. Ik voelde me wel een beetje lullig, want ik had gezegd dat ik die avond naar Angel's zou gaan, omdat ik dan Nikki weer zou zien na twee weken, maar ze moest nog maar ff een dagje wachten, hehe. 



Eerst hebben we even gekletst en toen besloten we dat we toch ook wel even m'n haar gingen doen. Overal legden we kleden, handdoeken enz. neer, voor het geval we knoeiden. Eerst dacht m'n tante dat ik aan een pakje wel genoeg had, maar stiekem gingen er gewoon bijna twee hele pakjes in! Mijn tante laat het er altijd zo lang mogelijk in zitten, een half uurtje. Na een half uur wasden we de verf eruit en kwamen we erachter dat de kleur echt heel goed heeft gepakt!! Knalrood is het, yeahhhh! 

Of deze verf nou zo fijn is, is een ander verhaal. Ten eerste rook hij echt naar amoniak, in tegenstelling tot de verf die ik eerst gebruikte. Ten tweede prikte hij in eerste instantie, maar gelukkig trok dat snel weer weg. Ook vind ik dat hij mijn haar niet zo goed verzorgt, dat deed de andere verf namelijk wel. De eerste paar dagen was het echt heel zacht en glanzend, met deze is dat niet zo. De kleur heeft dan weer wel mooi gepakt, of het lang mooi blijft weet ik nog niet.


Ohja, weet je nog dat ik zei dat ik weer nepnagels ging dragen? Ik ben het weer gaan doen! Helaas is de kwaliteit van de Primark nepnagels niet super, maar ik vind het wel veel fijner dan nagellak. Helaas is het met fotograferen, sporten en andere dagelijkse dingen iets minder handig, maar als ze eraf gaan, plak je ze er binnen een minuut weer op. Ik denk dat ik dit nog wel even vol ga houden, ben er tot nu toe best tevreden over!

Alweer bedankt voor het lezen! Wat vind je van de kleur? Zou jij het durven om voor zo'n felle kleur te gaan?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Die nagels zien er goed uit! Zelfde kleur als je haar, haha. Ik weet niet of ik het zou durven om haarkleuring te gebruiken die zo goedkoop is, maar ik snap het wel als je het vaker moet doen. Want dat is waarschijnlijk best een hap uit je budget!

    Trouwens, zie ik daar bijna de 100 volgers blinken? Proficiat alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, gelukkig verf ik het niet zo vaak, maar het is idd een duur grapje! Haha ja bijna, dankjewel!! :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.