#365HAPPYNADINEDAYS | 341 tot 365 Challenge succeeded!!

zaterdag, mei 09, 2015


Een jaar geleden begon ik met het dagelijks plaatsen van een blije foto op Instagram voor een jaar lang. Vandaag daarom de laatste update van de #365HappyNadineDays!



341: Ik was echt blij met deze foto die ik maakte voor een artikel!
342: Ja, je ziet het goed, ik draag een schattig jurkje, haha!
343: Toen we het lokaal binnenkwamen voor een lesje Nederlands, waren overal ballonnen!!! 
344: Het was echt heel erg lekker weer, dus ben ik buiten gaan zitten met een glas L43 en een bak ananas :)


345: Kenniscampus Ede had een soort festival georganiseerd. Het was super warm en erg gezellig met klasgenootjes. We maakten nog even wat Polaroids (en aten patat op de kosten van onze docente, hehe), zo leuk!
346: Ik kwam deze foto tegen en ik kwam echt niet meer bij gewoon!
347: Ik was naat Utrecht geweest om te fotograferen, als je benieuwd bent naar de resultaten, houd dan www.newfotografie.nl goed in de gaten! Je kan mijn site ook volgen op Bloglovin', dus doe dat zeker :).
348: Ein-de-lijk werden mijn haartjes weer gefatsoeneerd door de multigetalenteerde Nikki! Eerst was ik naar Angel's geweest voor een lesje yoga en Nikki wilde daarna nog even rennen. Ik besloot mee te doen, maar wel korter en zou daarna nog even wachten. Alleen wilde Nikki toch nog even squats en buikspieren doen, dus ben ik alvast gegaan. Later kreeg ik een smsje dat het bij haar thuis niet kon, dus kwam ze naar mij. Toen ze er was, stond ze met een onschuldig gezichtje voor de deur en bleek het zo te zijn dat ze de tondeuse en schaar was vergeten... Weer terug dus en in de tussentijd heb ik maar even lunch voor ons gemaakt. We hebben zoals altijd weer heel erg gelachen tijdens het knippen, want m'n haar waaide overal heen, ook naar plekken waar Nikki het liever niet wil hebben, haha! Toen we klaar waren aten we nog een ijsje en heb ik nog wat foto's van haar gemaakt.


349: Ik besloot mijn kast grondig op te ruimen. Ik denk dat dit maar 25% is van wat ik had en daar ben ik trots op! Ik heb alles weggedaan wat ik niet meer leuk vond, soort van Konmari, maar dan minder overdreven xd.
350: Wauw, wat had ik zin in eten, yum!!
351: Voor het vak video moet ik een teaser over mezelf maken. Daarvoor moest ik ook wat werk van mezelf laten zien, dus besloot ik dezelfde dag maar even wat foto's te laten printen die ik 3 uurtjes later al kon halen!
352: Als je denkt dat Nikki en ik altijd blij met elkaar zijn, dan heb je het mis. Ook wij willen elkaar soms echt levend vermoorden, maar gelukkig komt het altijd weer goed, want wij zijn slecht in boos zijn op elkaar xd.


353: Op school werd er een lezing georganiseerd van Erwin Olaf, een hele bekende fotograaf. Jammer genoeg maakte hij een hele nare opmerking over dat ik boulimia zou hebben, bla bla bla, dus als fotografe maakte ik als reactie deze foto. Ik was BOOOOOOOS, maar zijn werk is wel echt heel tof!
354: Samen met Lisette ging ik kinderen fotograferen voor een opdracht. De kinderen mochten geen familie zijn en onverwachts kon ik het zusje van Lisette fotograferen. Lisette fotografeerde haar vriendinnetje. Het was heel leuk!
355: Kijk deze brownie die ik maakte in een mok, hoe perfect is hij??
356: Mijn achternichtje Fay was jarig, het was erg gezellig en mijn nicht had alweer super lekkere taart gemaakt!!


357: Het was koningsdag en mijn opa was bij ons. Hij kwam met het super goede idee om te trakteren op Chinees eten, haha, thanks opa!
358: Yeahh, eindelijk was ik eigenaresse geworden van de iPhone 5 van klasgenootje Sascha, die zelf een iPhone 6 had gekocht. Ik ben er zo blij mee! Ook was ik heel blij met het mooie weer toen ik op de bus aan het wachten was.
359: We zouden eigenlijk een opdracht moeten doen, maar we hadden geen camera... Wat doe je dan? Juist, naar Arnhem voor een bezoekje aan de Primark en de McDonald's (waar je dan vervolgens heel childish een happy meal haalt) met Lisette :).
360: Jaaaa, na een lange tijd Robert de plantenpooier weer zien! Dat was lang geleden, haha!


361: Ik was gaan filmen voor mijn teaser in Amsterdam. Onderweg zat er een hond tegenover me die aan het raam en de tafel ging likken, bahbahbah!!
362: #selfie #hipster
363: Ik had echt heel erg veel pijn in m'n rug, dus ben ik lekker in m'n bedje gaan liggen. Alvast voor er vragen komen, het dekbedovertrek komt van de Zeeman! #highclass
364: Vrijdag ga ik weer een fotoshoot doen met Nikki als model, een fitshoot in De Oude Haven in Rotterdam om precies te zijn en dit is hoe Nikki zich voorbereid. Ook heeft ze haar haartjes weer tot doods aan toe geverfd speciaal voor de shoots die ze allemaal doet tegenwoordig, hoe dedicated!!! (Dikki is Nikki's iniminivetje, voor als je het afvroeg. Likki is haar tong en idd, we sporen niet xd)


365: De laatste foto en hoe toepasselijk is het dat het precies Bevrijdingsdag is! Zeker iets om heel erg blij mee te zijn!

Thanks iedereen voor de leuke reacties die ik kreeg, hier en op Instagram. Dat dit voorbij is betekent niet dat het helemaal stil is op Instagram, dus VOLG ME als je dat leuk vindt (@elmeau_)! Misschien heb je het al gelezen, maar ik ga vanaf morgen beginnen met wekelijks vloggen. De eerste vlog komt volgende week zondag online op mijn kanaal, dus abonneer alvast zodat je niks mist: https://www.youtube.com/channel/UCCOw1lrryW-vPSOs7E6HwJw

Als laatste wil ik jou ook uitdagen om een X aantal dagen elke dag een blije foto te posten op Instagram. Laat me even weten of je het gaat doen en stuur dan even een link naar je account, zodat ik je daar kan volgen! Thanks voor het lezen!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.