NEW IN | Utrecht + hoe ging de 'No buy challenge'?

woensdag, april 01, 2015


Vandaag is het woensdag en niet zomaar een woensdag, het is namelijk de eerste dag van het nieuwe kwartaal en dat betekent: STUDENTEN OV! Om het te vieren ben ik vanmorgen naar Utrecht gegaan, lees snel verder wat ik kocht en natuurlijk over hoe de 'No buy challenge' is gegaan!


Oke, ik had mezelf beloofd dat als ik een studenten abonnement had, dat ik meteen naar de Starbucks op Utrecht Centraal zou gaan om het vrije reizen te vieren. Toevallig had ik vandaag ook nog eens vrij, dus dat kwam natuurlijk heel erg goed uit. Omdat het 1 april is en maart dus klaar is, mag ik ook weer dingen gaan kopen. Nou heb ik wel een beetje gesmokkeld afgelopen maand (sporttopje, ongezond eten, visitekaartjes, cadeau's), maar ik heb me echt heel erg goed ingehouden, dus heb ik toch heel veel geld bespaard! Eerlijk gezegd heb ik ook niet echt iets gemist, zoals kleding of make-up kopen en ik denk zelfs dat het me gaat lukken om me gewoon voortaan af te vragen voor ik iets koop 'Moet dit?' en het waarschijnlijk vervolgens terug te leggen.

Vandaag daarin tegen ben ik wel even losgegaan in Utrecht. Zo ben ik bij de Lush geweest, bij Action, Starbucks en de Bruna.


Bij de Action in Hoog Catharijne kocht ik deze maskertjes. Ik had helemaal niks meer en voor €0,89 per twee vond ik het wel oke!



Ik ben denk ik een kwartier in de Lush geweest. Vrijwel meteen kwam er een medewerkster naar me toe om me te helpen. Ik vroeg haar wat ze aanraadde en uiteindelijk kreeg ik een hele demonstratie te zien die ik mocht filmen! Ohja, dat is waar ook! Vandaag vlog ik de hele dag, dus die vlog zal binnenkort online komen! Ook mocht ik alles fotograferen in de winkel, dus dat heb ik ook gedaan. Die foto's staan op www.newfotografie.nl, dus check die ook zeker eventjes! Ik verliet de winkel met mijn nieuwe aanwinsten, namelijk de 'Granny takes a dip' ballistic voor €4,95 en ik kreeg er een stukje van 'Fresh Farmacy' gratis bij. GTAD doe je in zijn geheel in bad en hij zorgt dan voor een hele mooie kleurexplosie. Bij de demonstratie liet ze zien hoe het eruit zag en ze vertelde dat het haar favoriet was. Hij ruikt heerlijk naar gember, zwarte peper en citroen! FF is een zeep speciaal voor je gezicht met lavendel, goudsbloem, kamille, kalamijn en tea tree. Hij zorgt ervoor dat je huid rustiger wordt en dat je huid goed wordt gereinigd. Ook deze ruikt heer-lijk!


Verder kocht ik een nieuwe agenda bij de Bruna, omdat ik mijn oude kwijt ben... Het was een hele zoektocht, want letterlijk elke winkel kwam met het trieste bericht dat er niks meer was... De Bruna stelde me gelukkig niet teleur, want ze hadden er nog een paar! Deze had zelfs 50% korting en ik betaalde ongeveer €7,50.

Ook heb ik mijn doel volbracht; Starbucks! Ik kocht een Venti (De grootste) Caramel Macchiato (#kangewoon) met een chocolade muffin. Tot mijn geluk hadden ze iets verkeerds gedaan en kreeg ik er ook nog een chocolate chip cook(ie) bij, yum (die ik achteraf gezien toch wel heb betaald, #bummer)! Ik moest wel rennen om mijn trein terug te halen, want blijkbaar vertrok de trein van een ander spoor. Precies toen ik op de roltrap naar het (dus verkeerde) spoor stond, werd het omgeroepen en ik had nog 1 minuut! Als een bezetene rende ik weer omhoog en toen naar spoor 14, waar ik de trein makkelijk haalde wegens, jawel: vertraging! Ik geloof dat ik 5 minuutjes moest wachten, maar dat vond ik niet zo erg. Onderweg haalde de trein de vertraging in, dus ik stond keurig op tijd weer op station Veenendaal - West!

Het was een leuk uitstapje en ik heb leuke dingen gekocht vind ik! Wat vind jij ervan? Laat het me weten en natuurlijk komt de vlog binnenkort ook online!!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ahh lush <3 en dat kleurboek voor volwassenen is echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, en er staan echt heeel erg veel dingen in om in te kleuren, zelfs bijna overdreven veel! Wel heel erg leuk, neem denk ik standaard iets van potloodjes mee in m'n tas voortaan :)

      Verwijderen
  2. Ik ben vandaag ook naar de Lush gegaan! En het was er zo leuk, ze zijn er zo ontzettend vriendelijk, in Nederland ook? Leuk geschreven trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heel erg vriendelijk inderdaad! Heel goed weet ik het niet, want dit was de eerste keer dat ik in de Lush was, maar ze was super aardig en behulpzaam. Ze nam echt de tijd voor je. Nou was het wel heel erg rustig, dus weet niet hoe het is als het drukker is, maar voor nu echt heel erg goed!!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.