FASHION | Kleding sale!

zondag, april 19, 2015


Heb je ook wel eens dat je je mateloos irriteert aan een veel te volle kledingkast? Ik wel. Gisteren heb ik letterlijk alles eruit gehaald en uitgezocht en ik denk dat ik 20% van wat ik had weg wil doen. Dit artikel schrijf ik eigenlijk een beetje voor m'n vriendinnen en andere vrouwen/meiden die via een Facebookgroep voor tweedehands kleding dit tegen zijn gekomen, maar natuurlijk kan jij ook reageren!


Onder het kledingstuk vermeld ik het nummer, de maat, de staat, de rede waarom het weggaat, de prijs en eventueel andere details. Mocht je interesse hebben, stuur dan even een mail naar nadinexhope@hotmail.com met het nummer van het desbetreffende kledingstuk (whatsapp mag ook als je m'n nummer hebt, hehe!).

(Ik heb een hekel aan strijken, maar natuurlijk komen ze netjes opgevouwen, schoon en gestreken bij je aan!)


1.

Gehaakte trui, maat S, Bristol, amper gedragen, past niet meer in mijn stijl.
€5,-


2.

Bloesje met ruches, maat XS, C&A, amper gedragen, past niet meer in mijn stijl.
€3,50


3.

Adidas Climate trainingsbroek, maat 36/38, Perry Sport, 3 keer gedragen, te groot en lastig met combineren.
€20,-


4.

Neonroze top met kant en een ritsje aan de achterkant, maat XS, Bristol, klein beetje pluis aan de onderkant, kleur past niet bij mijn haarkleur #redheadstruggles.
€3,50


5. 

Lekker warm baseballvest, maat XS (valt ietje groter), Only Play, vrijwel niet gedragen, past niet meer in mijn stijl.
€10,-


6.

Vestje met driekwartmouwtjes en ronde hals, maat S, H&M, 1 of 2 keer gedragen, te groot.
€3,50


7.

Jurkje met elastiek in de mouwtjes, maat S, Coolcat, je ziet dat hij is gedragen, maar het is niet storend, past niet meer in mijn stijl.
€5,-


8.

Losvallend, schattig en luchtig jurkje, maat 34, Takko, vrijwel nooit gedragen, model staat me niet.
€5,-


9.

Driekwart sportlegging met geheim vakje aan de binnenkant, maat XS (heeeel stretchy), H&M, heeft een yogales en een bootcamples per week beleefd voor een periode van twee weken, driekwart is niet mijn ding.
€5,-


10.

Nette, maar vrolijke koraalkleurige blazer, maat XS (valt ietje groter), C&A, 1 keer gedragen, deze kleur was een slecht idee, hehe!
€10,-


11.

Vestje met driekwartmouwtjes en ronde hals, maat S, H&M, als nieuw, te groot.
€3,50


12.

Vrolijk bloemenjurkje met kleine mouwtjes, maat 34, H&M, ondanks dat ik hem vaak heb gedragen en heb gebruikt met fotoshoots, is hij nog maximaal netjes, erg goede kwaliteit, te kort.
€5,-


13.

Wijde cropped top, maat XS, C&A, paar keer gedragen, geel is niet mijn kleur.
€0,50


14.

Topje met ruches, maat 170-176, Coolcat, 1 keer gedragen, pak het nooit.
€3,50


15.

Haltertopje van een hele zachte stof, maat XS, Coolcat, 1 keer gedragen, sluit niet mooi aan.
€3,50


16.

Stevige jeans met wassing, maat XS, Outfitters Nation, gedragen, maar netjes gebleven, vind het model niet meer mooi.
€15,-


17.

Stevige jeans met wassing, maat XS, Outfitters Nation, gedragen, maar netjes gebleven, vind het model niet meer mooi.
€15,-


18.

Super low waist skinny, maat XS, H&M, vaak gedragen, maar niet gesleten, vind de 'super low waist' niet meer fijn zitten en is iets te kort.
€7,50


19.

Extra lange skinny, maat 32 (met stretch), Primark, beetje versleten, maar niet storend, te wijd.
€5,-


20.

Skinny met print, maat 32, Primark, ietsje gesleten, beetje storend, zit niet lekker.
€5,-


21.

Geprinte skinny van hele goede kwaliteit, maat XS, Coolcat, paar keer gedragen, maar nog hele goede kwaliteit, te groot.
€15,-


22.

Basic trui, maat S, H&M, gedragen, maar niet veel gesleten, sluit niet mooi aan.
€5,-


23.

Vrolijk lenteshirtje, maat XS (valt ietsje groter), C&A, twee keer gedragen, kleur staat me niet.
€5,-


24.

Warme trui, maat S, C&A, nooit gedragen, kleur staat me niet.
€5,-

Dit was het! Nogmaals, als je interesse hebt, mail dan naar nadinexhope@hotmail.com en vermeld even het nummer. Ook voor vragen ben ik via de mail beschikbaar :)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.