FASHION | I've got glasses

zaterdag, april 11, 2015


Hello everybody! Vandaag even een korte post over hoe ik voortaan door het leven ga: met een bril!



Ik had heel erg veel last van hoofdpijn (nog steeds trouwens) en ben daarom naar de huisarts gegaan. Ze raadde me onder andere aan om even langs de opticien te gaan, omdat het wel eens zo kon zijn dat m'n ogen niet helemaal goed waren. Dat bleek inderdaad een van de redenen te zijn waardoor ik hoofdpijn had, dus moest ik een bril. Met deze bril zie ik de dingen veraf scherper en voor dichtbij zou ik ook dingen scherper moeten zien. Dat van dichtbij merk ik niet zo, maar veraf merk ik heel goed! Wel moet ik heel erg wennen aan m'n bril. Het is namelijk net alsof ik door een 'Aden' filter heen kijk. De fanatieke Instagrammers zullen snappen wat ik bedoel xd. Ook moet ik heel erg wennen aan dat ik het montuur in mijn beeld heb en de pootjes zatten nog niet helemaal lekker. Voor die pootjes ben ik gisteren al even terug geweest om ze goed te laten zetten, maar vandaag begon het weer pijn te doen op een andere plek. Daarom ben ik vanmiddag weer even terug gegaan en volgens mij zit hij nu wel helemaal goed!

Van mijn verzekering moest ik naar Specsavers. Nahja, ik moest niks, maar dan krijg ik wel korting, hehe. Alleen het montuur moest betaald worden, dus de glazen kostten niets. Ook werden ze gratis ontspiegeld, dus dat is wel chill. Ik zal de prijs alleen niet vertellen, want wegens dat ik een arme student ben heb ik hem van mijn ouders gekregen. Voor de genen die het montuur mooi vinden: Het montuur heet Clarissa en is gewoon van het eigen merk van Specsavers. Het is een petite model, want ik heb een ontzettend klein koppie, zoals hun dat zo mooi zeiden, haha!

De mensen bij Specsavers hebben me heel goed geholpen en namen ook echt de tijd om dingen goed uit te leggen. Mijn bril zou pas vandaag klaar zijn, maar toen ik donderdag even ging vragen hoe lang het duurde om hem op te halen, was hij al klaar! Ook was het geen probleem om de pootjes opnieuw voor me te verbuigen, het was zelfs wel grappig! De man die me hielp begon nog geen minuut na dat ik binnen was over hoe goed een snakebite piercing me wel niet zou staan en dat ik daar het perfecte gezicht voor had, zo leuk!

Ik moet alleen nog even kijken hoe ik nu het beste mijn make-up kan doen. Door de bril lijken mijn ogen groter en ik kreeg al de opmerking 'Zo, je lijkt een stuk ge*ler met die bril!' Toen ik vroeg waarom, was het omdat mijn ogen groter leken... Dusja xd. Persoonlijk vind ik het juist wel mooi dat m'n ogen groter lijken en met make-up kan dat natuurlijk extra benadrukt worden, hehe! Voor nu denk ik dat ik gewoon wat vaker eyeliner ga dragen en ietsje minder blush op doe. Wel vind ik het leuk staan als ik even een leuk kleurtje op mijn lippen heb, anders valt dat zo weg en ik hou wel van opvallen, dat snap je wel, haha!

Ik ben echt heel blij met mijn bril, al had ik dat totaal niet verwacht. Als ik nu zonder bril in de spiegel kijk, voelt het alsof er iets mist, haha! Wat vind jij ervan?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat een mooie bril (en foto)! Het is eventjes wennen om je zo te zien, maar wel heel leuk. Je ziet er meteen een heel stuk ouder uit! Ik had in het begin ook wat moeite met de zwarte montuur rond m'n ogen, maar op den duur let je er niet meer op :) Het stomste van alles, zijn wel de plekken die op je bril komen haha, maar tot nu toe vind ik het nog leuk om hem te poetsen... (a)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha thanks voor de complimenten! Nou, dat poetsen, nee dankjewel, hehe!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.