365HAPPYNADINEDAYS | Dag 313 tot 340

dinsdag, april 14, 2015


De enalaatste update alweer! Nog maar 25 foto's te gaan, dus dat schiet enorm op!


313: Ik was even creatief bezig geweest in Photoshop, wel een cool effect!
314: Ik lag in m'n bed naar m'n lamp te kijken die ik ooit van mijn eigen zakgeld kocht. Ik ben er nog steeds blij mee!
315: Heer-lijk!
316: Nope.


317: We hadden een excursie en de hele klas moest met het openbaar vervoer. Zo zaten we dus uiteindelijk in een klein busje opgepropt, haha!
318: Wondermiddeltje tegen hoofdpijn!
319: Nog steeds barstte ik van de hoofdpijn, maar een vriend van me, Robert, vierde zijn verjaardag en ik wilde heel graag gaan. Het was heel gezellig, maar ik ben wel snel weer naar huis gegaan om te slapen.
320: Good hair and make-up day!


321: Ik had de hele dag verjaardagen en ik was daarom ook compleet gesloopt aan het einde van de middag. Mijn nicht had trouwens wel deze hele mooie en lekkere taart gebakken!
322: Ik was superchagerijnig en gestresst en tot overmaat van ramp ook nog 'ruzie' met Nikki, wat 's avonds gelijk al weer gefixt was, want we zijn superslecht in boos zijn op elkaar xd
323: #comfortfood
324: Superblij met deze foto die klasgenootje Lisette van me maakte!


325: We hebben d'r zin an!
326: Met Angel's Gym opgetreden in Veenendaal! These ladies are freaking awesome!
327: Dag twee van de optredens. Even een selfie met lesgenootje Bianca en nieuwe docente Kim!
328: Enough said :)


329: Ik was echt heel erg druk geweest de week voor deze foto, dus dat maskertje had ik wel heel dik verdiend!
330: Ik was naar de Specsavers gegaan en ik moest een bril. Even een selfie maken natuurlijk, hehe!
331: Het was 1 april en mijn studenten OV ging in, dus ben ik naar Utrecht gegaan. Een paar posts terug vind je daar een vlog van, mocht je dat leuk vinden! Helaas kreeg ik 's avonds heel slecht nieuws.
332: Helemaal kapot zijn van het slechte nieuws... (Wat inmiddels opgelost gaat worden, hoop ik!)

333: Voeg nog drie pannenkoeken toe en dan was dat mijn lunch!
334: Ik had bloemen gekocht voor mijn moeder, want ik vond het echt saai in huis, haha!
335: Wat doe je op eerste Paasdag? Wandelen met je vader, opa en camera!
336: Wat doe je op tweede Paasdag? Kleuren.


337: We hadden projectweek op school en daarvoor moesten we een reis naar Tanzania faken! Heel veel mensen geloofden ons, maar het was helaas te mooi om waar te zijn, haha!
338: Nikki was jarig! Al een hele, hele lange tijd geleden had ik cadeau's gekocht en nu mocht ze ze eindelijk openmaken! Ik had Hello Kitty paaseieren, een zelfgemaakt boekje waar ze elke dag een motivational quote, opdracht of compliment kan lezen, een ring in de vorm van een veertje, omdat veren een speciale betekenis voor haar hebben en ik toch iets persoonlijks wilde geven, een Lush balistic, een lijstje met een lelijke foto van ons erin en een gratis fotoshoot by moi gegeven. Het lijkt heel veel en dat was het ook, maar Nikki verdiende het gewoon en ik vind het gewoon leuk om haar blij te maken en dat was ze ook zoals je kan zien op de foto :).
339: Ondertussen in Tanzania hadden we erg veel lol met ons Afrikaanse eten.... Bleh xd
340: Ik moest naar school voor de presentatie van ons project. Ik dacht dat het wel slim zou zijn om gewoon helemaal met de bus te gaan, maar bus 83 was te laat, waardoor ik een half uur moest wachten op de 85... Op de terugweg ging het ook niet van een leien dakje, want bus 83 was hem al gepeerd toen ik bij station Veenendaal Centrum kwam met bus 85. Gelukkig stond er nog wel een trein die in Veenendaal West stopt en vanaf daar is het 10 minuten lopen naar huis, dus dat was veel sneller dan dat ik weer op bus 83 moest wachten. Toen ik naar huis liep, kwam ik deze prachtige boom tegen die ik moest en zou fotograferen! 

Yes, dit waren ze weer! Nog 1 post en ik heb een jaar lang elke dag een blije foto gemaakt :)

You Might Also Like

4 reacties

  1. Oh, ik ga het spijtig vinden als deze reeks voorbij is! Ik vind het leuk om elke dag je foto in mijn tijdlijn te zien en dan later de uitleg erbij te lezen. Spijtig :) Zo'n kleurboek moet ik ook eens aanschaffen, zeker met de stresserende examens in het vooruitzicht! Went je bril al wat? Of draag je hem niet de hele tijd? Hopelijk is het slechte nieuws al voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vind het ook jammer! Bril ben ik wel aan gewend, draag hem elke dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap dat je dat een jaar lang bij heb gehouden. En jammer dat ik deze reeks nu pas ontdek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Je kan ze via de labelcloud (rechts van dit bericht) allemaal terugvinden :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.