TAG | It's a quote

maandag, maart 30, 2015


Zomaar heb ik weer een tag, want ik wilde deze eeeeecht niet overslaan. Ik vind deze tag echt superorigineel, en dat is leuk en ik doe leuke dingen, dus xd. Lees snel verder!


The power of imagination makes us infinite – John Muir
Wat is de vreemdste droom die je ooit hebt gehad?
Pfoe, ik ben echt superslecht in dromen onthouden. Wel vond ik het best vreemd dat ik een keer droomde dat mijn vader onze vogel had gebakken en Paco dus ons avondeten was en dat ik ooit heb gedroomd dat een vriend van me, Robert, doodging en ik heb ooit gedroomd dat Nikki doodging... Weird shit bro!

Nothing is worth more than this day – Johann Wolfgang von Goethe
Wat was je favoriete moment van vandaag?
Nahja, vandaag is nog niet zo lang, dus laten we zeggen het favoriete moment van gisteren (Ik schrijf dit op zondag). Het was gisteren zaterdag en er was een event in het winkelcentrum op vrijdag en zaterdag. Angel's Gym was weer benaderd om optredens te verzorgen en drie keer raden wat ik dus gisteren en eergisteren heb gedaan... In totaal waren het denk ik meer dan 20 optredens verspreid over de twee dagen en het was supergezellig met iedereen! Ook waren er twee nieuwe docentes bij en die zijn ook echt heel leuk en gezellig, ze zijn ook pas een jaar of 18 volgens mij, dus dat is keileuk! Maar weer terug naar de vraag. Mijn favoriete moment was dat de nieuwe docente Kim en ik even random gingen dansen en overgooien met een ballon midden in het dorp toen we even pauze hadden, ik heb echt zo hard gelachen, terwijl ik haar nog niet eens een dag ken!


Success is often the result of taking a misstep in the right direction – Al Bernstein
Wat is je grootste blunder van de afgelopen tijd?
Hmmm, ik kan zo even niks bedenken, maar als ik dan iets moet zeggen was dat ik tijdens het dansen  gisteren bijna werd aangereden door een of andere aso in een scootmobiel die gewoon door de show heen reed! Ik zie de gezichten van de docenten en de directrice die stonden te kijken nog steeds voor me xd.

In the end, it’s not the years in your life that count. It’s the life in your years – Abraham Lincoln
Als je zelf een leeftijd mocht kiezen, hoe oud zou je dan willen zijn?
Ik heb seriously geen flauw idee, maar ik denk 21. Dat is niet te jong en niet te oud, gewoon een leeftijd waar je nog alles kan en ook al het een en ander bereikt kan hebben.

Fantasy is a way of looking at life through the wrong end of a telescope, and that enables you to laugh at life’s realities – Dr. Seuss
In welk sprookje zou je mee willen spelen?
Ik denk niet dat ik dat zou willen. Eerlijk gezegd ken ik ook niet veel sprookjes, dus ik zou het ook echt niet weten!

If one cannot enjoy reading a book over and over again, there is no use in reading it at all – Oscar Wilde
Welk boek heb je het vaakst herlezen?
Oeh, nog een lastige vraag! Ik heb als kind echt heel erg veel gelezen en nu lees ik bijna niet meer! Wel heb ik The Fault In Our Stars twee keer gelezen. Een keer voor dat ik de film zag en een keer erna. Voor de rest zou ik het echt niet weten. Ik denk dat ik dan op lesboeken uitkom van de middelbare school xd.

Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen
Wat zijn volgens jou onmisbare ingrediënten voor een feestje?
Vrienden. Meer niet. Ook al zegt niemand wat, ze zijn er toch en ik vind het fijn om bij de te zijn.




Sunset is still my favorite color, and rainbow is second – Mattie Stepanek
Wat is je favoriete kleur als je NIET uit de standaard kleuren mag kiezen?
De kleur van geluk, dat voelt gewoon heel speciaal.

Fill your paper with the breathings of your heart – William Wordsworth
Op welk artikel dat je de afgelopen tijd hebt geschreven ben je het meest trots?
Dat is het artikel met de resultaten van de schoolopdracht waarbij ik onbekende mensen moest fotograferen, bekijk het artikel HIER :).

Music in the soul can be heard by the universe – Lao Tzu
Welk liedje heb je als laatste geluisterd?
Hmmm, volgens mij was dat Fourfiveseconds toen ik gisteren bij Nikki in de auto zat, maar helemaal zeker weet ik het niet meer, want we waren vooral aan het praten...

The world is a book and those who do not travel, read only one page – St. Augustine
Waar zou je ooit nog graag heen reizen?
Naar Berlijn zou ik als eerst willen gaan, daarna staat Azië op het lijstje en ook LA en NYC mogen niet ontbreken. Gelukkig ga ik sws over een paar jaar met school naar Berlijn!

One that would have the fruit must climb the tree – Thomas Fullers
Voor welk eten mag je ‘s nachts wakker worden gemaakt?
Patatjes met een frikandel speciaal, yummie!!



You’re never fully dressed without a smile
Wat maakte je voor het laatst aan het (glim)lachen?
Nikki die me een knuffel gaf toen ze me thuis afzette. Dat doen we eigenlijk altijd en elke keer ben ik weer blij als we elkaar even een knuffel geven. 

Always do what you’re afraid to do – Ralph Waldo Emerson
Wanneer stapte je voor het laatst uit je comfortzone?
Dat was toen ik de straatportrettenopdracht ging doen in Amsterdam, dat artikel noemde ik net al. Zomaar onbekende mensen aanspreken en vragen of ik een foto van hen mocht maken was toch wel een dingetje, ook al wist ik wel dat het niet heel moeilijk voor me zou zijn. Ik bedoel, ik heb opgetreden voor een paar 1000 mensen, dus waarom zou ik dan bang zijn om even iets aan iemand te vragen? Niet om op te scheppen ofzoiets, maar ik doe dat soort dingen gewoon, uit m'n comfortzone stappen. Ik heb er echt niet zoveel moeite mee.

Time you enjoy wasting is not wasted time – John Lennon
Als je nu een extra uur zou krijgen, wat zou je daar dan mee doen?
Ik zou nog even een uurtje in deb gaan liggen, aangezien de zomertijd is ingegaan vannacht en ik mijn kostbare uurtje slaap daarom heb moeten inleveren bij moeder natuur xd.

Dit was hem, ik denk een van de leukste tags die ik heb gedaan! Dit was de derde tag achter elkaar, dus voorlopig denk ik dat ik even weer met andere artikelen ga komen. Natuurlijk mag je de tag overnemen en ik zou het leuk vinden als je me dan even een linkje stuurt :)

You Might Also Like

2 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.