TAG | 3 things

vrijdag, maart 20, 2015


Vandaag heb ik weer een tag, wat ik echt even wilde doen, omdat ik weer zo weinig schrijf de laatste tijd. Misschien komt hij al je neus uit, maar ik wil hem graag doen. Op verschillende blogs heb ik hem al voorbij zien komen en ik vind hem leuk om te lezen, dus hierbij: de '3 things' tag!


3 dingen in mijn (school)tas
1. Een flesje water: Tja, het wordt weer warmer en dan is het altijd wel lekker om een flesje water bij je te hebben.
2. Mijn laptop: Als ik naar school ga zonder mijn laptop, heb ik een probleempje. Gelukkig staan er allemaal iMacs waar ik ook op kan werken, maar al mijn bestanden staan op mijn eigen laptop, dus dat is niet handig.
3. Een lipstick: Mijn schooldagen zijn meestal lang, dus is het nodig om af en toe even mijn lipstick bij te werken. 9 van de 10 keer doe ik dit overigens niet, #lui.

3 dingen op mijn bureau
1. Een tijdschrift: 'Nadine, post!' riep mijn moeder pas. Blijkbaar was er een tijdschrift van H&M bezorgd en er zat een briefje bij waarmee je kan betalen. Uhmmm, ik had geen tijdschrift besteld lieve H&M, dus dan betaal ik ook eventjes niet...
2. Een Starbucksbeker die dient als pennenbak: #hipster #enoughsaid
3. Een schaal met kaarsen: Natuurlijk mag een beetje gezelligheid ook niet ontbreken!

3 favoriete meubels thuis
1. Mijn dekenkist: Het meubel wat dus niet gebruikt wordt als dekenkist. Ik heb echt allemaal zooi in de kist gedaan en ik gebruik hem als tv-meubel. Ook staan mijn boeken er op en wat kaarsen als decoratie.
2. De spiegelkast in de badkamer: Wij hebben de handigste spiegelkast ever. De deurtjes zijn een spiegel en als je ze open doet heb je aan de binnenkant van de deurtjes ook een spiegel. Als je ze dan tegenover elkaar openzet, kan je je rugkant ook zien, dus dat is keihandig als je je haar aan het doen bent!
3. Mijn bed: <3

3 favoriete fruitsoorten
1. Kersen: I loveeeee kersen!
2. Aardbeien: Heerlijk met Nutella <3
3. Watermeloen: Nog een rede waarom ik van de zomer houd!

3 blogs de ik vaak bezoek
1. www.veracamilla.nl: Vera is zo gezellig en maakt zulke mooie foto's! Ook haar schrijfstijl zorgt ervoor dat ze momenteel mijn favoriete blogger is.
2. www.ikvrouwvanjou.nl: Deze twee meiden bloggen over hun leven als lesbienne. Ik volg ze nog niet heel lang, maar hun artikelen zijn gewoon zo ontzettend leuk en interessant om te lezen! 
3. www.youniqueblog.nl: Femke kan gewoon zo ontzettend leuk schrijven! Seriously!

3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
1. Mark Ronson & Bruno Mars - Uptown Funk: Ja, volgens mij hebben meer mensen hier last van...
2. Disclosure & London Grammar - Help me lose my mind: Echt een heerlijk nummer!
3. Pitbull & Ne-Yo - Time of our lives: Van dit nummer word je gewoon spontaan helemaal vrolijk!


3 dingen waar ik nu aan denk
1. 'Waarom moet ik nou weer iets met bloemen aan woensdag?': Ik heb echt de beste SLB'er die er maar is op het ROC A12 en ik krijg net een appje binnen dat we van haar iets met bloemenprint moeten dragen komende woensdag... Why Merel, why? Wel een heel leuk idee natuurlijk!
2. 'De zonsverduistering kon je nog het beste zien op de stropdas van Herman, whaha!': Voor alle mensen die niet weten waar ik het over heb; vandaag zou er een zonsverduistering te zien zijn, maar helaas was het heel erg bewolkt en zag je dus precies helemaal niets. Ik was thuis en keek de live-uitzending van de NOS en Herman, de presentator, stond vanmorgen blijkbaar met een enorm prethoofd voor de spiegel en dacht 'Lol, laat ik een stropdas dragen met halve maantjes erop, dat vinden de oplettende kijkers vast hilarisch!'. Ja Herman, het was idd erg hilarisch!
3. 'Omg, ik wil zo graag een kat!!!': Ik zie buiten een kat liggen rollebollen op de stoep, het ziet er zo schattig uit! Gelukkig krijg ik een kat van mijn ouders al ik uit huis ga ^^! #crazycatlady

3 favoriete sporten
1. Dansen: Toch blijf ik dansen niet echt een sport vinden, maar velen vinden dat wel. Mijn week telt 3 uurtjes dans, waarvan 2 uur hiphop en 1 uur dancehall, wat eigenlijk best weinig is... Natuurlijk train ik thuis ook wel, maar hoeveel ik dat doe is heel verschillend.
2. Yoga: Eerst moest ik er niks van hebben, maar nu volg ik alle drie de lessen die er per week worden gegeven... #enoughsaid
3. Kickboksen: Samen met Nikki doe ik dit alweer een paar maanden. We zijn allebei een boel schrammen en blauwe plekken rijker, maar we vinden het een leuke en goede les. Onze instructeur is ook ontzettend aardig en geïnteresseerd, bovendien is hij een professioneel A-klasse kickbokser (en gezinstherapeut)!

3 dingen waar ik gelukkig van word
1. Katten: Zoals ik net al zei: #crazycatlady
2. Nikki: Ik heb serieus zo veel van haar geleerd, natuurlijk dingen qua dans en sport, want dat is haar werk, maar ook veel persoonlijke dingen over het leven, over haar als persoon en natuurlijk heel erg veel onzin xd.
3. Chocola: <3

3 vakantiebestemmingen die ik nog wil zien
1. New York: Ik ben vast niet de enige die naar deze mooie stad wil, hehe!
2. Berlijn: Ik vind deze stad zo mooi en fotogeniek, gelukkig staat er in het derde of vierde jaar van mijn opleiding een reis naar Berlijn gepland!
3. Indonesië: Lijkt me echt een prachtig land om te bezoeken!

3 dingen die ik dit jaar wil doen
1. Random naar Utrecht Centraal om Starbucks te halen: Ja, dat heet studenten OV die per 1 april ingaat, yeah, bijna!!
2. Minder kopen: Deze no buy maand gaat me nog best wel goed af, misschien iets om vaker te doen!
3. Een tattoo zetten: De plannen zijn er, het is namelijk de bedoeling om samen met Nikki en haar zusje Naomi te gaan, maar het regelen moet nog gebeuren. Drukdrukdruk xd

Dit waren mijn antwoorden. Je mag de tag gewoon overnemen, stuur me even een linkje als je de tag ook hebt gedaan!

You Might Also Like

6 reacties

  1. Ahhhh heb ik net het liedje Uptown Funk uit mijn hoofd, lees ik hem hier bij jou :D Leuke tag trouwens en erg leuk om te lezen! New York is echt een wereldstad, ben er vorig jaar geweest. Zeker aan te raden! Liefs, Cherry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke tag! Ik ben ook een crazy cat lady! toevallig schreef ik daar vandaag een berichtje over hihi! De vakantiebestemmingen die jij nog graag wilt bezoeken, zou ik met alle liefde nog eens willen bezoeken! Berlijn lijkt me zo tof!
    Echt een super leuk berichtje!
    Liefs Iep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Indonesië, zo origineel! Daar wil ik ook wel eens heen zeg, wow. Berlijn ben ik al geweest en viel me eigenlijk wat tegen -maar ik was er ook niet lang-, ze waren precies overal de straten open aan het boren :p Succes met je tattoo! Ik ben al benieuwd naar je post hierover (als je dat gaat doen?) :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komt zeker een post over, misschien zelfs een vlog als ik het overleef, haha!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.