PHOTOGRAPHY | Studioshoot Celine Visser

vrijdag, maart 06, 2015


Yes, vandaag heb ik weer een leuke shoot gehad, kijk snel verder voor de resultaten :)



Celine is een vriendin van Nikki en omdat ze foto's nodig had en die van Nikki mooi vond, heeft ze mij benaderd. We hebben meteen een afspraak gemaakt en vandaag was de dag dat het ging gebeuren! Nikki wilde ook mee, dus haalde Celine ons vanmorgen met de auto op bij Nikki thuis en vertrokken we richting school waar we gezellig met veel lachen al deze foto's maakten:







































Ik had Celine hiervoor nog nooit ontmoet, maar Nikki had al veel over haar verteld en we hadden natuurlijk al wel contact gehad via Whatsapp. Gelukkig bleek Celine net zo gezellig te zijn als Nikki (had ook niks anders verwacht trouwens, hehe), dus we hebben een leuke middag gehad en al afgesproken dat Celine en Nikki over een tijdje een fitshoot gaan doen samen (Ja, ze blijven toch dansers he, hihi), dus dat wordt ook keileuk! Thanks Celine, ik ben heel blij met de resultaten :)

Laat me weten wat je van de foto's vind, meer kan je vinden op mijn FACEBOOKPAGINA op op TUMBLR :)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.