PERSONAL | 1 maart

zondag, maart 01, 2015


1 maart, een dubbele dag.


Vandaag overheersen de vrolijke statussen op Facebook, de blije tweets over het mooie weer en de positieve vibes op Instagram. Met de meeste mensen die ik volg lijkt het best goed te gaan en momenteel genieten ze van het leven en deze prachtige pre-lentedag. Precies op dit moment begint het te regenen, wat prachtig past bij hoe ik deze mooie en zonnige dag beleef: dubbel.

Aan de ene kant geniet ik zoals bijna ieder ander van het zonnetje, de fluitende vogels, de spelende kinderen buiten enzovoort. Het is ook zo'n prachtige dag vandaag! Precies 4 jaar geleden zat ik gezellig op de bank gepropt tussen mijn familie in met allemaal lekkere etenswaren en veel gezelligheid de verjaardag van mijn opa te vieren. Niemand wist toen dat dat de laatste keer zou zijn. Een jaar geleden (en een paar dagen) vroeg ik aan een vriendin hoe het ging met haar moeder, die kanker had. Het ging toen nog redelijk, maar ook niemand wist toen dat dat de laatste keer zou zijn.

1 maart, wat ben je dubbel. Aan de ene kant ben je zo mooi, maar aan de andere kant breng je ook veel verdriet. 


Opa en mama van, jullie worden gemist!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Sterkte! Iedereen heeft bij bepaalde dagen zo van die bedenkingen en niet zo fijne herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.