FASHION | New in: Basics C&A & Monki

zondag, maart 01, 2015


Voorlopig is dit even de laatste 'new in', want ik heb wel weer genoeg dingen in mijn kast nu. Deze drie dingetjes zijn basics, dus niet heel interessant, maar ik vond het toch leuk om ze even te laten zien.



Als eerst dit basic truitje. Ik had echt nog niet zoiets en eigenlijk snap ik niet waarom ik niet zoiets eerder heb gekocht. Het enige minpuntje is dat ik heel erg twijfel of de kleur me staat, ik heb het gevoel dat hij me extreem bleek maakt. Ik kijk het nog even aan en anders geef ik hem aan Nikki, want ik weet sowieso dat de kleur wel mooi staat bij haar. Ik kocht deze in de sale bij C&A voor €5,-.


Hetzelfde truitje, maar dan in het donkerbruin, een kleur die me wel staat. Het valt me op dat ik de laatste tijd steeds meer voor donkere kleuren ga, die staan me gewoon net even iets beter vind ik en ik ben gewoon een beetje 'into de donkere kleuren' qua kleding. Ook deze was in de sale voor €5,- bij de C&A.


Toen ik dinsdag in Amsterdam was, ging ik nog even de Monki in en vond ik dit basic shirtje in de sale voor €6,-. De kleur vind ik ontzettend mooi en ik denk dat ik dit shirtje veel ga dragen bij mijn nieuwe high-waisted broek uit het vorige artikel en bij mijn zwarte broek van de Vero Moda die ook wat hoger aansluit. Ik doe het shirt dan in mijn broek, want dat staat wel leuk volgens mij!

Maandag moet ik weer naar school, dus dan wordt het helaas allemaal weer wat drukker. Ik heb deze week extreem rustig aan gedaan, waaronder ook maar 1 uurtje echt gesport. Voordat ik naar Angel's ging had ik Nikki van de trein gehaald en die baalde wel een beetje dat de les yoga niet doorging, want ik was de enige leerling. In plaats van yoga hebben we even de choreo's doorgenomen en gelukkig ging de les Power wel weer door, dus Nikki was niet voor niks gekomen en ik kon ook even een uurtje knallen. We zijn daarna gelijk weer naar het station vertrokken en omdat het zo hard regende hebben we het hele stuk maar gelopen. Op het station hebben we nog even zitten kletsen en toen Nikki's trein kwam ben ik weer naar huis gegaan, waar ik zijkesnat aankwam xd Verder ben ik natuurlijk nog naar Amsterdam geweest en voor de rest ben ik eigenlijk thuisgebleven, op een paar dorpbezoekjes en een verjaardag na. Ik weet het niet, volgens mij had ik die rust echt wel even nodig, want ik ben weer helemaal uit m'n winterdipje, of zo goed als in ieder geval!

Bedankt voor het lezen! Heb je ook een leuke vakantie gehad?

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.