DIY/VIDEO | Post-it Sticky Notes schoolopdracht

donderdag, maart 05, 2015


Vanmorgen maakte ik een filmpje voor een schoolopdracht en het leek me ook wel leuk voor op mijn blog, dus lees snel verder!

Voor de opdracht moest je een nieuw concept/plan bedenken om de welbekende sticky notes weer populair te maken. Iedereen zet tegenwoordig notities in z'n telefoon, of laptop en misschien wel agenda, maar de sticky notes worden niet vaak meer gebruikt. Door middel van deze twee kleine DIY's laat ik zien dat het eigenlijk nog best handig en leuk is om van die sticky notes te gebruiken! Het heeft me wel veel blaadjes gekost, wat best zonde was en ik kan die krengen niet meer zien voorlopig, maar met het resultaat ben ik blij!


Klik HIER als je de video niet kan bekijken.

Ik zou het heel erg leuk vinden als je een DIY namaakt en een foto op Instagram plaatst en mij even tagt (@elmeau_). Laat me ook even weten wat je van dit soort video's vind, misschien dat ik het dan vaker kan doen :)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuk gedaan! Lijkt me best wel een moeilijke opdracht, als je er zo over nadenkt.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, ja ik moest er wel echt ff goed over nadenken, hehe!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.