365HAPPYNADINEDAYS | Dag 285 tot 312

zondag, maart 15, 2015


Vandaag wilde ik graag een artikel online zetten, maar ik wist even niet meer wat precies. Ik zag dat het al best weer een paar posts geleden is dat ik een update plaatste van de 365happynadinedays, dus vandaag een update!



285: Het was Valentijnsdag, helaas zonder Valentijn, maar wel met gezellige kaarsen en een serie.
286: Ik was naar de verjaardag van ons buurjongetje geweest en daar maakte ik nieuwe vrienden met dit lekkere ding. Helaas at ik hem op, I'm such a cruel friend xd
287: Ik was zo blij dat ik eindelijk in bed lag! (Uiteraard met een aflevering van Spartacus)
288: Ik was redelijk (40 minuten) te vroeg bij Angel's, dus ben ik voor Dancehall begon nog even gaan lopen en squatten.


289: Het was weer woensdag en dat betekent dat ik avondeet bij Angel's samen met Nikki. Deze keer nam ik dit sapje mee van Hero om te proberen, ik vond hem echt heerlijk! Wel was ik minder blij met de stukjes fruit die er in zitten, die substantie vind ik gewoon echt niet fijn.
290: EIN-DE-LIJK was de Starbucks weer open en ze hadden deze superschattige bekers met hartjes. Volgens mij waren die nog van Valentijn, maar dat geeft niks, mag van mij wel het hele jaar door <3
291: Superlekker: Chocolademelk met kaneel, chai kruiden en veeeel slagroom!
292: Op deze dag had ik een begrafenis, dus dan vind ik het ongepast om een blije foto te plaatsen.


293: Hoe prachtig is dit mooie nude lakje van O.P.I? Plitteeeey!!
294: De perfecte Instagram-foto van een ontbijtje, bijna dan xd
295: Ik ging samen met mijn lieve camera naar Amsterdam om onbekende mensen te fotograferen. Het was echt heel erg druk in de trein (die ik had gemist, omdat ik zo nodig Starbucks wilde halen... Het ding reed gewoon voor m'n neus weg en de conducteur zag me nog -_-'), maar ik kon gelukkig nog zitten en genieten van m'n koffie. En ze hadden gewoon m'n naam goed geschreven, haha! De foto's die ik heb gemaakt kan je trouwens HIER terugvinden :)
296: Ik had in Amsterdam deze kimono gekocht en hier droeg ik hem voor het eerst, ik ben nog steeds helemaal verliefd op hem!


297: Het was donderdag en Nikki wilde niet eerst naar het huis van haar vader en zusje voor ze naar Angel's ging en daarna ook gelijk weer door, dus haalde ik haar op van het station. Helaas waren er geen leerlingen (behalve ik) voor haar yogales, dus zijn we even choreo's gaan herhalen samen en daarna ging power gelukkig wel door, dus ze was niet voor niks gekomen. Op de terugweg zijn we helemaal zijkesnat geregend en hebben we nog even zitten kletsen op het station.
298: Hoe regenachtig het op dag 297 was, zo mooi was het nu. Ook niet geheel onbelangrijk, ik had een good hair/face day, hehe.
299: Naast mijn Kimono had ik ook een nieuwe broek gekocht, ik ben er zo vreselijk blij mee! Hij sluit niet helemaal aan helaas boven in, maar met mijn figuur is dat ook onmogelijk, dus dat mot ik maar accepteren xd.
300: Ik stak twee kaarsjes aan voor twee personen die er helaas niet meer zijn.


301: Jammering, ziek... Beetje grieperig helaas...
302: Ik voelde me nog zieker dan maandag, blehhhhhhh!
303: Gelukkig voelde ik me beter en ik was zelfs een ochtendje naar school geweest. Ook waagde ik me eraan om te gaan dansen, waar ik hoorde dat de directrice nog steeds ziekjes was. Nikki en ik stuurden haar deze foto om haar beterschap te wensen, dat vond ze heel leuk :). Ook was ik hardstikke blij voor Nikki, want die had gewoon in 1 keer haar rijbewijs gehaald!!!
304: Toch was ik niet heel fit en bleef ik nog maar even thuis van school. Ik wilde me wel even nuttig maken, dus besloot ik verder te gaan met een opdracht. Kijk HIER voor het resultaat :).


305: Al een tijdje had ik een shoot gepland staan en ik had er ook heel veel zin in! De shoot was met Celine (kijk HIER de resultaten), een vriendin van Nikki. Nikki wilde ook met ons mee en 's ochtends spraken we af dat Celine ons allebei zou ophalen bij Nikki's zusje thuis, dus ik ging daar heen. Toen ik daar kwam was iedereen keiblij, want Nikki's zusje was ook hardstikke geslaagd voor haar rijbewijs! Uiteindelijk kwam Celine en reden we naar school waar we hele mooie foto's maakten. Om een uur of half twee was ik weer thuisgebracht en Celine en Nikki gingen nog even samen lunchen, want die hadden elkaar al tijden niet meer gezien. Ik had alle foto's al snel bewerkt en ik was blij met de resultaten!
306: Mijn opgeschoren haar was alweer wat langer geworden en de tondeuse moest er hoognodig weer even overheen. We zouden het eigenlijk al gedaan hebben, maar in de vakantie had Nikki geen tijd. Gelukkig had ze zaterdag nog even tijd en maakte ze m'n haartjes en lok weer mooi :)
307: Samen met mijn moeder en oma gingen we een middagje bij m'n oom op visite die opgenomen was in het UMC. We hadden verwacht dat hij doodziek op bed zou liggen, maar hij zat lekker te roken(..) in het zonnetje. We gingen bij hem zitten en twee uur later zaten we nog buiten. Ik heb wel gezondigd met mijn no buy challenge daar, want ik had geen eten bij me en ik had echt trek. Ik kocht daarom even een zakje Dorito's en ijskoffie van Starbucks (er was niks anders wat ik lekker vond, echt niet.... Oke, misschien wel xd), wat me €3,75 kostte... Eigenlijk best raar, want ik kon gewoon niks gezonds vinden in het ziekenhuis...
308: Ik besloot mijn oude, lelijke, minderfijne Windows laptop even te pakken om Sims te spelen. Echt de enige rede waar ik hem nog voor gebruik, naast oude foto's zoeken.


309: Ik was eerder klaar met school, omdat de les digitale media uitviel. Ik besloot daarom even naar Angel's te gaan om verder te werken aan mijn choreo. Op mijn kamer kan ik mezelf niet goed zien in de spiegel en bij Angel's wel, dusja. 's Avonds ging ik weer naar Angel's om te sporten en voor Dancehall, die overgenomen werd. Ik vond de les erg leuk en Sirainella, die de les overnam, wilde samen met mij de choreo filmen om te laten zien aan haar docent Andy, met wie ik de intake had. Keigrappig, hehe! We zijn toen samen naar het station gegaan en hebben even gekletst onderweg. Echt leuk dat je meteen leuk kan praten als je dezelfde interesses en ambities hebt :)
310: Oke, sorry voor deze oncharmante foto.. Ik was zo belachelijk moe! Gelukkig was ik vroeg thuis van school en ben ik in slaap gevallen terwijl ik in bed tv lag te kijken. Het is dat Nikki me wakker appte, anders sliep ik 's avonds nog, haha! Snel kleede ik me om, fatsoeneerde ik m'n make-up en haar en haalde ik Nikki op om naar Angel's te gaan.
311: Maak je klaar voor een lang verhaal. De vorige dag had Nikki gezegd dat ze me met de auto zou komen halen als ze dat durfde, want ze zou deze dag haar rijbewijs ophalen. Jammer genoeg reden de treinen niet, dus kreeg ik een lichtelijk chagrijnig appje (hehe) dat ik maar rekening moest houden dat ik moest gaan fietsen. Uiteindelijk appte ze dat ze me alsnog met de auto van haar vader kwam halen. Ze was in de middag al even samen met haar zusje gaan rijden (naar de McDrive xd) en dit was haar eerste 'echte' ritje, dus ik voelde me vereerd. Het voelde echt heel raar dat Nikki in een auto reed, maar het ging echt geweldig!! Toen we bij Angel's waren ging het inparkeren na 4 keer helemaal foutloos ook, maarja, de auto waar ze in reed was ook veel groter dan haar lesauto en natuurlijk is het best spannend om helemaal zelf te rijden voor de eerste keer. Ik volgde weer een lesje yoga en power van haar en daarna gingen we sinds tijden weer kickboksen, yeah! Helaas had Nikki haar mooie, schone, roze bokshandschoenen vergeten, dus moest ze bokshandschoenen lenen en geloof me, die dingen ruiken naar dooie rat. Echt zo sneu, ze stond echt te kokhalzen bij de geur en toen ze ze uit deed, zaten haar hele handen onder de pluisjes van de binnenkant, zo smerig! Ze wist toen niet hoe snel ze naar de wasbak moest rennen om haar handen te wassen en ervoor te zorgen dat ze niet over haar nek ging. Ze wilde ze ook niet meer aan, dus deed ze ook niet meer mee met sparren. Ikke wel en het resultaat was 3 blauwe plekken en twee krassen op m'n arm... Uiteindelijk gingen we weer naar huis en nu komt het hoor! We waren natuurlijk keihard aan het zingen en op het gegeven moment zie ik een politieauto. Ik zei nog tegen Nikki 'Haha, zometeen houd hij je aan, zal ons wel weer gebeuren.' Nog geen 20 seconden later reden we achter de politieauto die wel heel erg langzaam reed, ook merkten we op dat er een hele leuke tekst tussen de zwaailichten stond: 'Stop politie'.... Natuurlijk stresten Nikki en ik hem best wel en we stopten. Ik heb wel 50x keer gezegd 'Nikki, rustig blijven, er is niks aan de hand. Alles komt goed', ook om mezelf even gerust te stellen hoor xd. De politie kwam naar ons toe en wat bleek; Nikki had in plaats van het licht wat je normaal opzet in het donker, de 'ik maak je blind' lampen op... Oepsie. Blijkbaar hadden er al mensen naar ons getoeterd, maarja, wij waren keimooi aan het zingen. Gelukkig maakte de agent er geen probleem van, hij vroeg niet eens om haar rijbewijs. Hij hielp even met het licht en toen mochten we verder rijden. We reden twee meter verder en toen kwam oom agent weer naar ons toe. Nu bleek het licht helemaal niet aan te zijn. Ik ging he-le-maal stuk, hahaha! Nikki vertelde dat ze in de ochtend haar rijbewijs had gehaald en dit niet haar auto was, dus de agent keek even voor haar hoe het werkte, maar hij wist het ook niet. Omdat we toch bijna thuis waren mochten we verder rijden, maar ze moest er wel naar kijken natuurlijk. Ja, dit soort dingen overkomen alleen ons...... Gelukkig konden we er wel om lachen en waarschijnlijk als we 80 zijn hebben we het er nog over xd
312: Mijn moeder werd alweer 50! Ze vierde haar verjaardag op een totaal andere manier. Ze had namelijk allemaal buren/vrienden/familie/kennissen uitgenodigd om vrijwilligerswerk te doen, namelijk bingo spelen met de bewoners van een bejaardenhuis. Jammer genoeg kreeg ze een aantal niet zo fijne reacties, wat ik persoonlijk een beetje belachelijk vond. Er waren mensen die zeiden 'Nou, ik ga liever niet helpen, ik ga veel liever thee bij je drinken hoor, want ik werk al de hele week met die mensen.' Daar gaat het toch niet om? Je doet gewoon iets voor een ander en m'n moeder vind dat het mooiste cadeau wat ze kan krijgen (mijn blender vond ze stiekem een mooier cadeau, hehe, grapje). Uiteindelijk waren er wel twee groepen, een voor de ochtend en een voor de middag. Ik was ingehuurd als fotografe, maar ik eindigde ook tussen de mensen in om hun te helpen met cijfers doorstrepen, wat ik eigenlijk veel leuker vond om te doen! Toen de ochtendgroep klaar was, stonden mijn tantes ineens binnen en die kwamen mijn moeder ontvoeren. Ze gingen lunchen bij restaurant 'De 3 Zussen' (hoe toepasselijk) en mijn vader en ik besloten daarom maar om even de frituurpan aan te zetten. Mijn vader zette mij en de buurvrouw 's middags weer af en ging weer naar huis, omdat hij als verrassing Chinees had besteld voor de hele familie, terwijl het plan was dat ze alleen even koffie kwamen drinken 's avonds. Het was echt heel leuk om te doen. De mevrouw die ik hielp had wel vier keer prijs, we waren echt een goed team! Ook 's avonds was het heel gezellig, en het was best laat geworden. Mijn tante en ik zaten op het gegeven moment echt te vechten tegen de slaap, haha!

Dit waren ze weer! Ik ben de 300 al gepasseerd, dus de challenge loopt al op z'n eind!! Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.