TAG | Liebster Award

zondag, februari 15, 2015


Deze week werd ik door Yasmin genomineerd voor de Liebster Award. Na even twijfelen besloot ik hem toch te doen, want het is alweer een tag natuurlijk. Ik heb hem wel een beetje aangepast, maar op deze vragen kon ik ook geen nee zeggen natuurlijk en ik vind het keilief dat Yasmin aan mij dacht :)
Voor deze tag kan je genomineerd worden en het is de bedoeling dat je zelf ook 11 andere blogs nomineert die 200 of minder volgers hebben op Bloglovin'. Ik heb besloten dit niet te doen, omdat ik zo ontzettend veel blogs volg en echt niet weet wie ik dan moet nomineren, dus sorry daarvoor! Wel ga ik natuurlijk de door Yasmin verzonnen vragen beantwoorden en ik bedenk er zelf ook 10, voor de personen die de tag ook willen doen, want omdat ik niemand nomineer, mag je jezelf nomineren als je dat wil, hihi! Om alles een beetje goed te maken, zal ik mijn eigen vragen ook beantwoorden.


1. Wat heeft je geïnspireerd om blogger te worden?
Ik ben eigenlijk gaan bloggen uit verveling, alweer een hele poos geleden. Ik vond schrijven eigenlijk altijd wel leuk, make-up en fashion ook wel en natuurlijk fotograferen. Ik zag natuurlijk ook weleens de 'grote' blogs, zoals die van Mascha en Teske en ik vond dat zo leuk, dat ik het ook maar ben gaan doen uit verveling.

2. Wat zou je doen als je nog een dag te leven had?
Ik zou de hele dag doorbrengen met mensen die ik leuk vind, gewoon gezellig thuis een beetje hangen. Lekker spectaculair ook, maar ik vind dat altijd fijn en ik wil wel fijn doodgaan natuurlijk, haha!

3. Wat is je favorite film?
Daglicht vind ik een goede film. Ik ga niet spoilen, maar hij is echt goed! The Fault In Our Stars vind ik ook goed, maar ik weet niet of het helemaal oprecht is of omdat hij zo is gehyped.

4. Al was je een stoel, wie mag er dan op je zitten?
Alle mooie mannen die Nikki naar mij appt, ik hoop wel dat ik een stevige stoel ben dan, want het zijn er aardig wat xd

5. Wat is je droombaan?
Ik wil danser worden, een die zelf in de spotlights staat, maar ook lesgeeft en een eigen onderneming opstart. Natuurlijk blijf ik ook fotograferen en schrijven, ik denk dat ik alles wel combineer.

6. Wat is de beste quote die je ooit gehoord hebt?
'Blijve lagge kind ;)'

7. Als je je leven over zou mogen doen, was je dan liever iemand anders of jezelf?
Hmm die is best lastig, ik denk dat stiekem iedereen wel liever iemand anders wil zijn, maar geloof me, hoe geweldig iemands leven ook lijkt, er zitten altijd minder fijne momenten in. Eigenlijk maakt het dus niet uit, je kan in principe alles gewoon weer overnieuw doen en jezelf verbeteren.

8. Wat is je favoriete blogger?
Ook een lastige vraag, want dat verschilt heel erg veel. Momenteel vind ik www.muchable.nl erg leuk en origineel, maar www.veracamilla.nl blijft ook tof. Elke keer geniet ik weer van die prachtige foto's die ze maakt! Maar over het algemeen lees ik vanalles. Als ik een artikel leuk vind lees ik het, als ik het niet leuk vind lees ik het niet en dan maakt de auteur niet veel uit. Maar de blogs die ik volg vind ik natuurlijk sowieso leuk genoeg om te volgen :)

9. Ben je eerder een ochtend of nachtmens.
Als ik vroeg wakker ben heb ik wel even nodig om bij te komen, maar over het algemeen ben ik 's ochtends productiever dan 's avonds. Zo zag je gisteren maar, ik stond keileuk om 11 uur in de ochtend Nikki's haar te krullen en te touperen, terwijl ik 's avonds zo moe was dat ik maar half tegen haar aan ben gaan liggen, terwijl we de foto's aan het uitzoeken waren die we gemaakt hadden.

10. Welk advies zou je iedereen willen meegeven?
Blijf jezelf en pas je niet teveel aan aan anderen. Je leeft maar een keer en je weet ook niet hoe lang, dus als je iets wil, laat je dan niet tegenhouden door iets of iemand. 

Zo, die vragen zijn ook weer beantwoord. Nu ga ik zelf een paar leuke bedenken die je mag overnemen als je deze tag wil doen :)


1. Ben je meer van de rokjes of van de jurkjes?
Ik ben meer van de jurkjes, want ik ben erg slecht in combineren. Met een jurkje heb je al de basis, terwijl je met een rokje ook weer een bovenstukje nodig hebt, lastig!

2. Wat zou jij in de blender doen als je zin hebt in iets lekkers?
Ik zou allemaal rood fruit pakken, munt en melk. Volgens mij zou dat echt heel erg lekker moeten worden. (Fun fact: Ik heb pas sinds vorige week dinsdag een blender tot beschikking. Sinds dat mijn ouders in dit huis zijn komen wonen in 1991, hebben we nog nooit een blender gehad volgens mij.)

3. Lampen, kaarsen of een combi?
Ik houd van lampjes en ook van kaarsen. Het liefst allemaal tegelijk, dus een combi. Ik zit nu ook heerlijk aan mijn bureau met al mijn kaarsen aan die verspreid staan door mijn kamer, en een aantal lampen zijn ook aan.

4. Apple of Windows
APPLE!!! Sinds dat ik een Macbook Pro heb, wil ik nooit meer een Windows laptop. Voorgoed ben ik verkocht, het werkt allemaal zo goed en fijn, heerlijk!

5. Koffie of thee?
Ik drink het meeste thee, zeker nu de Starbucks vlakbij school tijdelijk of zelfs voor goed weg is. Ik drink eigenlijk ook alleen nog maar koffie met iets van drank erin, anders alleen maar thee.

6. Voeg je veel hashtags toe aan je Instagramfoto's
#Ja, #af #en #toe #best #wel #veel.

7. Ben je meer een 'lol-relatie' meisje of iemand die een serieuze relatie wil?
Ik ben een persoon die soms absoluut niet serieus is, maar als het op relaties aankomt wil ik wel dat het serieus is, dus niet dat het na een maandje of twee alweer klaar is. In de relatie vind ik ongein, inside jokes, slechte humor en al die dingen wel heel belangrijk, want als je alleen maar serieus bent met elkaar is voor mij de lol er al snel af.

8. Vind je wijn lekker?
Nee, wijn is dus niet iets voor mij. Rode wijn in ieder geval niet. Ik snap echt niet dat mensen het lekker kunnen vinden hoor! Witte wijn en rose moet ik nog proberen, maar voor mij heeft het niet zoveel haast. Voor mijn verjaardag kreeg ik een aantal flesjes met Likeur 43, Bailey's en Disaronno. Die vond ik wel lekker, voor in de koffie ofzoiets, maar wijn, neh.

9. Wie heb je voor het laatst geappt en waar ging dat over?
Mijn klasgenootje Femke die ik een foto stuurde van mijn nieuwe kapsel. Ze vond het nice, dus dat is mooi :).

10. Als iemand jarig is, geef je dan geld of een cadeau?
Ik geef veel liever een cadeau. Niet altijd lukt dat, maar ik vind het veel leuker en persoonlijker. Je kan het ook meestal heel leuk inpakken en als je geld geeft dan weet je soms ook niet waar het aan uitgegeven wordt. Niet dat dat heel erg is, zeker niet, maar toch vind ik een cadeau geven leuker :). Sowieso geef ik sommige mensen vaak iets cadeau, iets kleins bijvoorbeeld wat ik tegenkom toevallig, een kledingstuk wat ik niet meer draag, een flesje parfum die ik dubbel heb of iets lekkers en ga zo maar door. Ik vind het gewoon leuk om iemand ergens blij mee te maken!

En dat was hem alweer, laat me even weten of je de tag overneemt en bedankt voor het lezen!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.