TAG | Liebster award part 2

maandag, februari 23, 2015


Dat is leuk, voor de tweede keer ben ik genomineerd voor de Liebster Award en deze keer door Patricia! Lees snel verder voor de rest van het artikel!


Als eerst wil ik Patricia bedanken voor haar nominatie. Ik moest wel lachen, want ze dacht eerst dat ik Vlaams was in plaats van Nederlands. Het is haar natuurlijk helemaal vergeven ;)

Ik ga nu de vragen beantwoorden die Patricia voor mij heeft bedacht, daarna bedenk ik de vragen voor mijn genomineerden (die ik ook zelf even beantwoord) en deze keer ga ik wel blogs nomineren, want eigenlijk is dat veel leuker!

1. Waarom ben jij begonnen met bloggen?
Ik had niet echt iets te doen in de vakantie en ik las zelf al een paar blogs. Ik vond dat superleuk en uit verveling besloot ik het ook maar te gaan proberen.

2. Waarom heb jij voor de huidige layout van je blog gekozen?
Ik vind hem een mooie en professionele uitstraling hebben. De template heb ik gewoon gedownload en hier en daar een beetje aangepast. Ik heb wat dingen weggelaten en een paar dingen toegevoegd. Natuurlijk zijn er wel verbeterpuntjes, maar voor nu ben ik tevreden!

3. Wat zou je nog graag willen bereiken op bloggebied?
Dat vind ik heel lastig om te zeggen, natuurlijk zou ik er uiteindelijk wel wat inkomsten uit willen halen (ik heb geloof ik al €0,30 verdiend met Adsense xd), maar voor nu doe ik het gewoon omdat ik het heel erg leuk vind!

4. Overheerst je blog je persoonlijke leven wel eens?
Nee, als het nodig is komt mijn blog gewoon even op een lager pitje te staan. Als ik meer verantwoordelijkheden zou hebben met MLANadine, dan kan dat natuurlijk niet.


5. Omschrijf jezelf eens in 5 woorden?
Elmeau, doorzetter, creatief, zorgzaam, mezelf.

6. Wat is jouw guilty pleasure?
Heel veel ongezonde dingen eten... hehe xd

7. Wat is het hoogtepunt van jouw blog tot nu toe?
Het bereiken van de 75 volgers. Het schommelt nog wel een beetje, de ene keer komt er iemand bij en dan gaat er weer iemand weg, maar die 75 heb ik sowieso gehaald!

8. Waar haal je je inspiratie vandaan?
Eigenlijk uit van alles, maar vooral van andere bloggers en sites zoals Tumblr. Natuurlijk neem ik niet alles compleet over, zeker niet, maar een beetje inspiratie is oke.

9. Welke quote omschrijft jou en de manier waarop jij in het leven staat?
'Blijve lagge kind ;)'

10. Wat is je grootste angst?
Dat ik nooit meer kan dansen, noooo, please nooo xd

11. Welke droom hoop jij uit te laten komen?
Dat ik een goede ondernemende danser gaat worden, die ook nog een tweede leven heeft als fotografe.


Nu de 11 vragen die ik heb bedacht en die mijn genomineerden kunnen overnemen:

1. Wat is het leukste wat je vandaag hebt gedaan?
Een lekker ontbijtje gegeten, de rest van de leuke dingen moeten nog komen hopelijk.

2. Wat voor studie doe je, heb je gedaan of wil je gaan doen?
Ik doe nu de MBO opleiding Fotografie en daarna wil ik de Dansopleiding gaan doen.


3. Kijk je series en zo ja, welke?
Ja, ondanks dat ik er eerst niks van moest hebben, kijk ik sinds kort de serie 'Spartacus'. Het is echt een goede serie, maar wel een met veel bloed, gevechten, onthoofdingen en seks, dus daar moet je wel tegen kunnen.

4. Speel je een instrument?
Nahja, spelen is een groot woord, maar ik kan wel een klein beetje overweg met een keyboard en ik heb een gitaar. Echt spelen kan ik niet, maar toch, een klein beetje wel.

5. Wat voor nagellak draag je nu op je vinger- en teennagels?
Op mijn vingers draag ik het nieuwe lakje wat ik laatst heb gekocht van O.P.I in de kleur 'don't pretzel my buttons', een mooie nude en op mijn teennagels (wat een vies woord, bah!) zit het andere O.P.I kleurtje wat ik ook kocht 'Uh-oh roll down the window', een legergroene.

6. Wat voor telefoon heb je?
Ik heb mijn Huawei Y300 al bijna anderhalf jaar. Ik zou heel graag een iPhone willen, maar helaas laat het budget dat niet toe...

7. Hoeveel blogs volg je op Bloglovin'?
Ik volg er maar liefst 320, echt heeeeeel veeeeel!

8. Welk liedje heb je als laatst geluisterd?
Hmmmm als ik Spotify open, wat waarschijnlijk het meest relevante programma is om te kijken wat ik heb geluisterd, is dat 'Feel Right' van Mark Ronson en Mystikal. 

9. Wat is de laatste foto die je op Instagram zette nu je dit artikel aan het schrijven bent?


Even een printscreentje gemaakt van mijn laatste foto. Dit was mijn ontbijt vanmorgen (waar ik blij van werd bij vraag 1), brinta met kaneel en warme chocolademelk, yum!!

10. Hoeveel potjes nagellak heb je?
Oh god, nu moet ik van mezelf gaan tellen... Gelukkig heb ik alles gefotografeerd voor mijn stash-artikel, dus dat maakt het even iets makkelijker. Ik heb in totaal 58, maar meer dan de helft gebruik ik niet.

11. Wat zou je ooit nog met je haar willen doen?
Ik kan nu even niks bedenken. Ik wil het sowieso nog heel lang rood houden en dat opgeschoren vind ik ook heel tof. Wat ik nog wel wil is een patroontje in het opgeschoren gedeelte, dat mag Nikki binnenkort eventjes doen. Ik vertrouw haar als geen ander, dus dan vertrouw ik haar dit ook wel toe xd.

En dan nu de genomineerden!! Ik heb via de spampost over de Liebster Award in de Facebookgroep 'Bloggerscafé' mijn nominees uitgekozen:

1. Lore
2. Robin
3. Anne
4. Hannah
6. Alisa
7. Dana
8. Debbie
9. Iris
10. Lisa
11. Rachel

Veel plezier meiden met het invullen van deze tag!

Als je nu heel beteuterd zit te kijken omdat ik jou niet heb genomineerd, wordt je vast blij als ik zeg dat je deze tag gewoon mag overnemen, ook als je niet bent genomineerd :) Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

You Might Also Like

12 reacties

  1. Leuk uitgewerkt!!! Enne... ik heb dat Belgische al weggehaald hoor haha. Geen idee hoe ik daar bij kwam haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah erg leuk! Enne, bedankt voor de nominatie natuurlijk :) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Ik ben al genomineerd, maar ik zal binnenkort wel nog een post maken met jouw vragen. Dan zet ik het linkje wel op je blog! Thanks!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, superleuk! Ik was ook al genomineerd, maar het is gewoon zo leuk om alle vragen te beantwoorden :) Ik zie je linkje binnenkort verschijnen!

      Verwijderen
  4. Leuk dat je nog een keer genomineerd bent. Haha, al 30 cent verdient (ach ik heb nog niks verdient, maar daar gaat het, voor mij, ook niet om.)
    Leuke blogs heb je genomineerd, weer nieuwe blogs om te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ja, zo ontdek je nog eens wat leuke blogs inderdaad! 10 van de 11 kende ik ook nog niet ;)

      Verwijderen
  5. Ah wat leuk dat je mij hebt gekozen. Ik vind je blog er trouwens super mooi uitzien! Ik was even op vakantie, maar ik ga er binnenkort mee aan de slag! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.